kaiern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 At the Drive-In - Relationship of Command Acrobatic Tenement > Relationship of Command Bare jeg som synes det? Jeg har ikke hørt noe særlig på AT, det er mulig at den er bedre, men RoC fortjener uansett en plass i rocksamlingen. Det er helt klart, men jeg liker AT bedre Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Gluecifer - Tender Is the Savage Sunride - Through The Red The Murder City Devils - In Name And Blood Monster Magnet - Powertrip Ricochets - Sl-Mo Suicude Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Her er noen man nesten bare må ha i en respektabel samling... Pink Floyd - Dark Side of The Moon King Crimson - Court of The Crimson King The Beatles - The White Album, Revolver, Abbey Road og Sgt. pepper... Procol Harum - Grand Hotel og Salty Dog Van Morrison - Astral Weeks Nick Drake - Pink Moon Led Zeppelin - Led Zeppelin Neil Young - On The Beach Jimi Hendrix - Electric Ladyland Jethro Tull - Aqualung og Thick as a Brick David Bowie - Ziggy Stardust og Honky Dory Faith No More - Angel Dust Rage Against The Machine - Rage against the machine Seigmen - Total Refused - The Shape of Punk to Come Tindersticks - Curtains Radiohead - OK Computer Jeff Buckley - Grace Guns N' Roses - Appetite for Destruction Nirvana - Nevermind The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the... og Siamese Dreams Tool - Ænima Motorpsycho - Demon Box, Blissard og Timothy's Monster 16 Horsepower - Secret South Lou Reed - Transformer The Clash - London Calling Lambchop - Nixon Explosions In The Sky - The Earth A Cold Place Korn - Life is Peachy Enslaved - Isa Nine Inch Nails - Downward Spiral og The Fragile ISIS - Oceanic The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium My Chemical Romance - Three Cheers For Sweet Revenge Yes - Fragile Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Deep Purple - Machine head Black Sabbath - Paranoid - D.J. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Uuu. Lamb of God - Ashes of the Wake Vil nok si at As The Palaces Burn er mye bedre... Ashes of the Wake er bra, men har for lite variasjon(sammenlignet med As The Palaces Burn) Lenke til kommentar
Amped Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Viktig album som jeg ikke så noen steder: RHCP - Blood Sugar Sex Magik Ellers er det mye gull fra 70-tallet! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Og: Alice Cooper : Velcome to my nightmare Full monn in march: love's loneliness Lne Lovich: March Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Rage against the machine? Lamb of god? Darkthrone? Tror ikke Darkthrone er heeeeeeeeelt det han er ute etter, dessuten spurte han etter spesifikke album, ikke masse band... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Sitter og hører på Devin Townsend - Ocean Machine nå. Liker det jeg har hørt svært bra. Må vel nesten skaffe noe av Strapping Young Lad også da, eller? Ellers har jeg fått utvidet musikksamlingen en hel del, med flere album av Led Zeppelin, Pink Floyd, Jethro Tull, Deep Purple mm. Endret 17. mai 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nirvana - Nevermind Enig i mye men quotet plate skjønte jeg meg ikke på. Det er uten tvil den dårligste Nirvanaplaten [insert IMO here] Synes ikke det var den som gjorde akkurat det store for grungen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Må vel nesten skaffe noe av Strapping Young Lad også da, eller? Så absolutt, både SYL og Alien er fantastiske album Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Windir sin Arntor er også et lite must Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nirvana - Nevermind Enig i mye men quotet plate skjønte jeg meg ikke på. Det er uten tvil den dårligste Nirvanaplaten [insert IMO here] Synes ikke det var den som gjorde akkurat det store for grungen. Smaken er som kjent som baken Personlig liker jeg svært godt dette albumet.. Synes absolutt det "hører hjemme i enhvær rocke-samling"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå