Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det snør trolig gul snø i skjærsilden den dagen jeg inkorperer Guns´n Roses, Metallica, Iron Maiden, Nightwish, AC/DC, Van Halen eller Thin Lizzy i samlingen min. hm.. bortsett fra nightwish er jo de noen av de større rocke bandene verden noen sinne har sett. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jaja. Prioriteringer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hmm, let me see. Children of Bodom - Follow The Reaper Soilwork - Natural Born Chaos Die Apokalyptischen Reiter - Samurai Metallica - Master of Puppets Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Satyricon - Ten Horns, Ten Diadems Pantera - Cowboys from Hell Sepultura - Roots Norther - Dreams of Endless War Naglfar - Diabolical Moonsorrow - Kivenkantaja In Flames - Lunar Strain Incubus - S.C.I.E.N.C.E Rammstein - Herzeleid Mudvayne - L.D 50 The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium Eclipse - Second to None Pagan's Mind - Celestial Entrance Flaw - Through The Eyes In Extremo - Sünder Ohne Zugel Kalmah - Swampsong Meshuggah - Chaossphere Mushroomhead - XX Opeth - Damnation Alt jeg orket å skrible ned sånn i farta. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det snør trolig gul snø i skjærsilden den dagen jeg inkorperer Guns´n Roses, Metallica, Iron Maiden, Nightwish, AC/DC, Van Halen eller Thin Lizzy i samlingen min.Likevel karakteriserer jeg meg som ei rockehore. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Det tror jeg egentlig ikke. Må dog være lov å protestere mot den oppleste og vedtatte sannhetenen at hvis du ikke har minst fire Metallica-tattoveringer i pannen kan du umulig bli tøffeste gutten i gata. Endret 16. mai 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må dog være lov å protestere mot den oppleste og vedtatte sannhetenen at hvis du ikke har minst fire Metallica-tattoveringer i pannen kan du umulig bli tøffeste gutten i gata. Enig der. Lite av: Guns´n Roses, Metallica, Iron Maiden, Nightwish, AC/DC, Van Halen eller Thin Lizzyfenger meg, men 95% av det jeg hører på går inn under rock/metal. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Må vel nesten si at Led Zeppelin - Physical Graffiti MÅ være med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Slayer - Reign in Blood Slayer - Seasons in the Abyss Alt av Opeth Meshuggah - Nothing Morbid Angel - minimum alt de har lagd Blood Red Throne (Alt) Immortal - Sons of Northern Darkness Pluss masse annet snaks. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg har etterhvert begynnt å bli en smule lei av musikken jeg har, så jeg vil utvide platesamlingen min litt. Jeg har vel egentlig ikke spesielt mange album, så jeg har garantert gått glipp av mye god musikk. Da lyder spørsmålet: Hvilke artister/album hører hjemme i en hver rock/metal-samling? ikke no spørsmål. ac/dc-back in black albumet. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Judas priest - best of ville nok heller hatt British Steel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) At the Drive-In - Relationship of Command The Clash - London Calling AC/DC - Alle Bons album edit: Ah, jeg ser at jeg, som vanlig, ikke bidrar med noe nytt. Damn you, HalTan. Endret 16. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Slayer - Show no mercy Pantera - The Great Southern Trendkill 1349 - Beyond the Apocalypse Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 At the Drive-In - Relationship of Command Acrobatic Tenement > Relationship of Command Bare jeg som synes det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 At the Drive-In - Relationship of Command Acrobatic Tenement > Relationship of Command Bare jeg som synes det? Jeg har ikke hørt noe særlig på AT, det er mulig at den er bedre, men RoC fortjener uansett en plass i rocksamlingen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Rage against the machine? Lamb of god? Darkthrone? Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Rage against the machine? Lamb of god? Darkthrone? Uuu. Lamb of God - Ashes of the Wake Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Acrobatic Tenement > Relationship of Command Bare jeg som synes det? Hmm ... ja. Men knall begge to, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå