Tumbleweed Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Thin Lizzy - Live And Dangerous T'Weed Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) The Clash - London Calling Turboneger - Apocalypse Dudes Åge Aleksandersen - Levva Livet Endret 15. mai 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 *Minst ett red hot chili peppers album (selv liker jeg "what hits?") *Raga rockers er litt gøy *Melody Club *jada jada, men det er like morsomt hver gang noen oppdager den midt i mellom hammerfall og janes addiction Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Greatest Hits-samlinger gir automatisk diskvalifikasjon. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ser at Ænima er nevnt, så da må jeg nesten få med Lateralus. Genial skive. Stonegard har også imponert meg med Arrows. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Greatest Hits-samlinger gir automatisk diskvalifikasjon. Ikke når du er student, da er greatest hits økonomisk tøying av reglementet. Vær litt grei nå Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rammstein - Herzeleid Støttes. Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon "Allehelgens Død i Helevetes Rike" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Vel, siden du sier "rock/metal" går jeg ut i fra at du ikke tenker på noe særlig ekstrem metall. Tenker disse burde være verdt å skjekke ut: Metallica - Load Rett og slett deilig og genial rock/metal.. Bad Religion - The Process of Belief Kul punk-rock.. Gåte - Jygri Utrolig stemningsfoll folk-rock/metal. Iron Maiden - The Number of the Beast En klassiker. Judas Priest - British Steel Nok en klassiker. Nirvana - Nevermind Fengende grunge. Tool - Ænima eller Lateralus Orgianl og meget bra metal. Edit: Fikset "[ U ]" Endret 15. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hammerfalls "Renegade", Kamelots "The Black Halo", Metallicas "Load", Manowars "Kings of metal", Edguys "Hellfire club" og Deep Purples "Machine head". Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rolling Stones album "Sticky Fingers" bør være med. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Syns ikke det blir Rock nok uten AC/DC jeg da Men får aldri bestemt meg for hvilket album jeg liker best ... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Syns ikke det blir Rock nok uten AC/DC jeg da Men får aldri bestemt meg for hvilket album jeg liker best ... Har du hørt en AC/DC-sang så har du hørt dem alle. Ikke at de ikke rocker men det blir litt ensformig. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 The Clash - London calling Metallica - black album Iron maiden - eit av albuma fra 80 talet Slayer - Reign In Blood Har ein desse klarer ein seg vel ein stund. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 glømte Nirvana med Nevermind Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Haha, hva i alle dager?Har jeg drukket toalettbørster? (kunne ikke dy meg) Led Zeppelin IV er en plate man bare må ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Led Zeppelin IV er en plate man bare må ha. Sitter og hører på den nå. Genial skive Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Har ikke lest tråden, så får nesten regne med at noe av det jeg nevner er nevnt før, vel vel. Får liste opp noen standarder: Black Sabbath - Paranoid Led Zeppelin - II og Led Zeppelin IV The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? Queen - A Night At The Opera The Rolling Stones - Exile On Main Street The Clash - London Calling Dire Straits - Brothers In Arms Guns N' Roses - Appetite For Destruction AC/DC - Jailbreak '74 og Back In Black Van Halen - Van Halen Oasis - What's The Story (Morning Glory) Radiohead - OK Computer Pink Floyd - Dark Side Of The Moon og Animals King Crimson - In The Court Of The Crimson King The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium At The Drive-In - Relationship Of Command The Smashing Pumpkins - Mellon Collin And The Infinite Sadness Nirvana - Nevermind og Unplugged Thin Lizzy - Live and Dangerous Tool - Ænima Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik +++ Endret 16. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Guns N' Roses - Appetite For Destruction Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Syntes det er et album som står sterkt, Sevenationarmy på et anlegg som gir bass - ubeskrivelig. jepp. ubeskrivlig kjedlig de jeg ville sakt at hører til i alles rockesamling er: minst en cd fra Iron Maiden minst en cd fra Metallica - selv om jeg ikke er kjempe glad i metallica selv minst en cd fra Guns'n Roses minst en cd fra Jethro Tull minst en cd fra Pink Floyd - er ikke stor fan av disse selv, men har et par lp'er av de alikevel. syntes det er nødvendig. minst en cd fra Black Sabbath minst en cd fra Judas Priest minst en cd fra Queen minst en cd fra Led Zepplin minst en cd fra AC/DC minst en cd fra Van Hallen minst en cd fra Thin Lizzy minst en cd fra System of a Down - ikke kjempe nødvendig, men bra musikk kommer sikkert til å oppdatere lista etter hvert edit: oppdatert litt edit2: endret litt Endret 16. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det snør trolig gul snø i skjærsilden den dagen jeg inkorperer Guns´n Roses, Metallica, Iron Maiden, Nightwish, AC/DC, Van Halen eller Thin Lizzy i samlingen min. Likevel karakteriserer jeg meg som ei rockehore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå