Frohman Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Synes vi kunne lage en diskusjonstråd til world editorer. For min del synes jeg WC3 editoren er maksimal genial. Du kan lage dine egne units med velg utseende, skade, abilities, liv osv... osv.... Jeg er ikke ute etter å høre om du ikke liker editorer, jeg er ute etter diskusjon med store og små tilhengere av world editoring, gi gjerne linker til mapsene dine. -Larz Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Brudd på tre-ords regelen. ja forandre topic fort før tråden blir stengt.! tilbake til editorer så har jeg drevet å fikset noe sinnsykt mye på GTA3.. laget en gang en hel by over den ovrginale byen sånn at den lå sinnsykt langt opp i lufta med bare en vei opp til den...eneste problemet jeg hadde var at jeg fikk ikke til å få bygningene massive. man kunne kjøre gjenna de å det var litt kjedelig... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg