Chieftec2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har tenkt å begynde å modde ett Chieftec bx 03 noen som har noen Ideer til moding >? Det var ett ferdig montert vinu på når jeg fekk det,men eler er d ikkje noe mer. Noen som sitter med noen gode ideer på lur ? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 samme kabbis som meg jo hm...hvordan skal du fixe på det da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sparkle fronten, lakkere det.. Modd "av" døra! Sparkle sammen HELE fronten, og skjær ut for brønnene. Hadde blitt råbra. Lenke til kommentar
Chieftec2k Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Har ikkje lyst at d skal se ut som ett horehus akkurat,men har lyst på LITT lys kanskje.Men er d noen som kan annbefale noe som vil se tøft ut på det ? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 som Glisevask sa. Sparkle fronten lag et litt personlig preg på den. Finne noen kuleløsninger til på og av brytere osv. garantert konge Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) *beklager dobbelpost* Endret 15. mai 2005 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det som Glisevask sa ville blitt konge ja.. Hadde et kabinett med masse lys og vifter. Det er det som er "horehus" nå har jeg ett stilfult Lian Li kaninett Leter også etter en annen post her på forumet med en som har modda ett slik kabinett, men finner det ikke Det er det med kobber-rør forran og slik.(virkelig stilig) Er det noen som kan finne det så kan han sikkert se og lære mye av det Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå