Gå til innhold

Nei f'en ta! c|0ne kom inn på gimle vgs :-

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått et problem her. Se på dette bildet her:

bib.gif

Det er en rask skisse over biblioteket på skolen. Den røde streken nederst er inn/ut gangsdøra(den røde streken til venstre leder inn til lesesalen). Det mørkegrønne området er PCer (Pentium3 500MHz). Det lilla området er bibliotekarens kontor. De blå firkantene er bord og det turkise området er bladhylle med blandt annet PC World Norge og Lyd&Bilde. Som du ser er et bord forstørra opp og jeg har skrevet på hvem som sitter hvor. I hele VKI har jeg (phunkee), zenzelezz, AJH og deadtime holdt til der. I så godt som alle midttimer befinner vi oss der. Det er der vi spiser våre baguetter og det er der vi drikker vår cola. Du kan se et bilde av bordet vårt her:

Bib1.JPG

Det vi har gjort er å snu bordet 90 grader og fjerna stolen som det ikke er plass til uansett.

Dette har fungert meget bra. Men nå derimot har C|0ne kommet inn på skolen. Hva gjør vi da? Vi har jo ikke plass til en ekstra person, men C|0ne er rata etter meg og zenzelezz så han må ha plass. Å hive bort deadtime eller AJH er heller ikke ønskelig.

Å plassere en stol på kortsida har vi heller ikke lyst til. Da blir jo den andre kortsida ledig samt at det blir trangt. Det er _ikke_ plass til flere langs samme langside.

Noen som har hatt samme problem? :???: Kan vi kreve et 5 manns bord eventuelt modde det gamle? Alle kreative forslag tas imot med takk.

/me kjeder seg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viste ikke at du bodde i bergen og gikk på Gimle VGS..

Og har du gått under Nicket Phunkee?

Vell over til spm:

Skjønner kanskje ikke helt hvordan du mener det er snudd ,men kanskje jeg får komme bort og se det viktige bordet du snakker om.

Er bare og legge på en ekstra treplate som man setter på når man skal spise.

Den blir holdt oppe av de 2bordbeina som planken plata er plasert ved.

Foresten så synes jeg Kantinen på Bergen maritime VGS er bedre fordi der er det plass til 8stk ved hvert eneste bord.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-13 21:39, CFD skrev:

Viste ikke at du bodde i bergen og gikk på Gimle VGS..

Gimle vgs i kristiansand :wink:

Quote:

Er bare og legge på en ekstra treplate som man setter på når man skal spise.

hadde vært veldig morsomt å sett hvordan reaksjonene hadde blitt =)

Quote:

Foresten så synes jeg Kantinen på Bergen maritime VGS er bedre fordi der er det plass til 8stk ved hvert eneste bord.

tja, kantina vi har er fin nok den, men vi sitter altså ikke i kantina. Vi har okkupert et bord i biblioteket (til bibliotekarens store fortvilelse :grin:)

Lenke til kommentar

Men nesten uansett så vil jo det ikke gå så bra med garantien på bordet.

Du jo gjøre modifiseringer på bordet og da mister du jo all garanti som fulgte med.

Tror ikke det er så veldig god garanti ,men skoleledelsen blir nok ikke så glade på "hærverk" på skolen eiendom.

Dere kan jo gå til tillitsmannen i klassen og si at det er behov for et 5mannsbord i bibloteket fordi de gamle ikke strekker til lenger.

Jeg er ikke den beste til og finne argumenter ,men dere burde klare noe.

BTW: Det er flere steder det heter gimle..

Lenke til kommentar

Anders, jeg tror du har et problem. Dersom dere skal sitte 5 ved et bord og et krav er at det ikke skal være ledig plass igjenn må dere ha et rundt eller ovalt bord som dere kan fordele dere gjevnt rundt. Dersom man har et firkantet bord vil man alltid ende opp med noe som kan tolkes som ledig plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...