F828 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 "Barnehagebarn" Ville med dette bildet illustrere hvor prisgitt barnehagebarn er de som jobber der. Fremmede voksne som har det fulle og hele ansvaret i opp til 9 og 10 timer hver dag. F828 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har ikke mye peiling så kan ikke si så mye om bilde, men syntes det var meget bra. hun ser så uskyldig ut Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Et bra bilde og en fin demonstrasjon på hvordan man kan bryte reglene til god effekt. Normalt fungerer det dårlig å fotografere barn og dyr ovenfra. Jeg synes kansje farvene er litt for kraftige. Det er veldig lenge siden jeg gikk i barnehagen så kansje ting har forandret seg seg siden da men min tolkning er at fotografen er bare et par bilder unna en spade med sand i øynene og et sett med sylskarpe tenner i låret. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Kreativt og "dristig" utført. Den uvanlige vinkelen forsterkes var de metallørene til høyre. Har du hypnotisert ungen til å stå stille? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hehe, såg for meg fleire representanter frå dette forumet springe rundt i landets barnehager og ta bilde av ungene, ville kanskje blitt litt tvilsomt? Fint bilde. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 han frister med godteposen tenker jeg Lenke til kommentar
F828 Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Har ikke hypnotisert hun her, og har heller ikke noe godtepose. Dette er min egen datter Live på 3 år. Grunnen til at hun poserer så villig er at hun har en søster på 11 som også er modell for pappa. Hun vil være like flink som henne. Veldig moro å ha en treåring som man kan si skal "se lei seg ut" eller "se sint ut". F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå