murad Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Problemstillingen er slik: Jeg har pc-en på rommet og har nyanskaffet plasma skjerm i stua. Har skaffet meg trådløs overføring av lyd og bilde mellom pc og tv. men problemet er tastatur og mus. Vil ha tastatur og mus som kan styre pc-en fra stua. Rommet er ca 7-10 meter unna sofaen med murvegg imellom. Spørsmålet mitt er da, hvem tastatur og mus som kan anbefales for dette? Takk skal dere ha for alle svar! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vet ikke om jeg er på villspor her, men dette tastaturet bruker jo bluetooth, det burde vel kunne funke gjennom murveggen? eller så finns det jo andre produkter du kan bruke visst det bare er snakk om litt enkel styring som og skifte film, musikk og styre musa litt. f.eks denne fjernkontrollen. Den bruker radiobølger så den går gjennom vegger. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Logitech DiNovo settet skal visst i teorien fungere fint med 10 meters avstand, om dette gjelder gjennom murvegger vet jeg ikke, men skulle tro det iogmed at det er bluetooth. Anbefaler virkelig det settet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå