tbend Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vil vite om jeg har klokka sund min Prescott, men så har jeg bare et "gammelt" s478 533 kort.... Fikk ikke bilde en gang, hva tyder det? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvilket HK? Såvidt jeg vet er det få HK m/FSB533 som støtter Prescott.. faktisk er det en del FSB800-HK som ikke støtter Prescott heller.. iallefall ikke før en gitt Bios-revisjon. Trist men sant... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det som er at jeg vil teste cpuen min, men bare 533fsb tiljengelig. Men jeg burde vel få bilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 OK... Var litt rask der... De første Prescott.. P4A .. var med FSB533.. Dersom du har en sånn.. og den ikke er "død".. så burde det komme frem skjermbilde. Men dersom HK overhodet ikke støtter denne CPU'n.. kan resultatet bli svart skjerm..ja.. Og selv om jeg ikke har prøvd.. antar jeg at en Prescott spesifisert for FSB800...ikke vil funke.. dvs. svart skjerm.. Kommer det noen pipetoner ved forsøk på boot? Eller står systemet bare og "sviver" (HD starter etc..).? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 800Fsb cpu Satser på at den har overlevd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå