Aisutora Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Har laget et design til et Cheerleaderlag. Så jeg lurer på om noen har noe de ville ha sagt om designet. Har ikke fått laget en skikkelig header enda, da trenger jeg et bilde som jeg ikke har fått tak i enda. Men ellers syns jeg selv at det ser ganske bra ut. Endret 14. mai 2005 av Aisutora Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Syntes de menyknappene ble litt jalla. Men den logoen (?) i headeren var stilig, vet ikke om du har laget den da.. For all del - bytt ut font i headeren, den var ikke så veldig fin. Syntes også kanskje du burde legge på noe tekst, så vi kan se hvordan du har tenkt å ha typografien. (www.lipsum.com ) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Som Stish sier, bør du få inn litt lipsum. En helt grei header, synes kanskje ikke svart/orange/hvitt går så godt sammen. Ellers ser ikke de strekene på siden av menyen spesielt pene ut. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Ok, greit det. Fonten i headeren skal jeg endre. Jeg skal også legge ut et bilde der. Jeg må først finne ut hvilken font det er jeg skal bruke. Hvis du ser på Seahawks.org, der ser du hvilken font som egentlig skal brukes. Så jeg må finne ut hvilken det er, eller finne en lignende som passer bra. Noen forslag? Har lagt inn Lorem Ipsum nå. har vurdert å la være å ha mellomrom på menyen. De som er på hver side. Slik at det bare blir helt svarte knapper, men jeg syns det så litt tamt ut uten, derfor gjorde jeg det slik. Endret 14. mai 2005 av Aisutora Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Syns den så litt kjedelig ut. Logoen er kjempefin, bare du får det fram i et like godt design. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Logoen til laget er fra Seattle Seahawks så jeg har ikke laget den selv. Endret 14. mai 2005 av Aisutora Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei, det visste jeg jo. Men håper du greier å lage ett design som er like god som logoen. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) En helt grei header, synes kanskje ikke svart/orange/hvitt går så godt sammen. Ellers ser ikke de strekene på siden av menyen spesielt pene ut. Jeg må nesten bruke de fargene siden det er de fargene laget har, ellers ville det blitt litt rart så jeg kommer til å bruke de fargene uansett. Ellers har jeg lagt ved et bilde uten de strekene så kan du selv se om det ser bedre ut eller ikke. Du har vel kansje rett med at det ser bedre ut uten strekene Endret 14. mai 2005 av Aisutora Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg syns siden din var fin jeg. Men menyen er kanskje litt kjedelig.. Men, alt er relativt. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Syns den var veldig grei og fin jeg. Men syns du burde kutte den svarte firkanten som forestiller footer her, syns ikke det ble noe bra med den. Hvilken font har du brukt på teksten der? Syns den var snasen :] edit: etter nærmere ettertanke syns jeg du kunne kjøre en litt mer vanlig stil på header og, slik at den kommer på toppen, og fjerne det oransje som kommer der. Endret 14. mai 2005 av LoS Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg syns fortsatt oppbyningen var litt kjedelig. Prøv noe litt utenom det vanlige oppsettet. Selv om det er vansklig. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ellers har jeg lagt ved et bilde uten de strekene så kan du selv se om det ser bedre ut eller ikke. Du har vel kansje rett med at det ser bedre ut uten strekene Synes det ble mye bedre uten Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Istendenfor squad burde det vert tropp elns. siden alt annet er på norsk. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nå har han bildet som er laget i Photoshop. Hvordan kommer du til å lage siden? Tilføye linker i selve bildet med Photoshop eller lage enkelt elementer og sette de sammen til en side? Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Nå har han bildet som er laget i Photoshop.Hvordan kommer du til å lage siden? Tilføye linker i selve bildet med Photoshop eller lage enkelt elementer og sette de sammen til en side? Noen som kan forklare? Det jeg kommer til å gjøre videre er å dele opp siden i slices ved hjelp av "Slice Tool". Hver av menyknappene blir hver sin slice headere en, osv. Deretter velger jeg lagre for web, så lagrer jeg kun bildene. Når det er gjort åpner jeg et nytt dokument i Dreamweaver hvor jeg setter inn så mange "divs" jeg trenger. En til header, en til menyen til venstre, en til høyre, en til innhold og en til footer. Så bruker jeg CSS til å stille opp bildene der de skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå