Gå til innhold

har internet mp kommet på en av konsolene

Reborn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-13 22:46, Reborn skrev:

hva med ps2 og gc ????????

Ps2 har ingen sentralstyrt multiplayer tjeneste sånn som MS. På PS2 må du betale en avgift til hver enkelt spillprodusent. FFXI har gått online i Japan, og de sliter BIGTIME. De har problemer med å få solgt nettverkskortet og harddisken som kreves for at du skal kunne komme deg online. Det koster omtrent like mye som hele konsollen. Samtidig har de seriøse problemer med nettverket. Følgende utdrag har jeg postet før, men du kan ha interesse av å lese det, siden du spør spesifikt om PS2.

Quote:

However, although the patch seems to have fixed many issues, other problems continue to plague the ambitious online RPG. Most embarrassingly for Square - and indeed for Sony - is the revelation that the game is entirely incompatible with certain models of PS2. Some (unspecified) PS2 models allegedly refuse entirely to boot the game, instead displaying an error message and ceasing to function. Sony is thought to be aware of the problem, and players encountering it have been asked to notify the company, although it's not known what kind of fix is planned.

Perhaps even more damaging for the commercial success of the game, however, is the situation regarding the PS2 hard drive in Japan. FFXI requires a hard drive to be installed before you can play it, and it appears that poor sales of the game to date (compared with other titles in the Final Fantasy series) are almost entirely attributable to the massive shortages of hard drive stocks.

Most consumers are being forced to buy PS2 hard drives as part of an ISP service bundle rather than at retail, effectively squeezing out anyone who already has a broadband connection, and even those lucky enough to be allocated a drive are having to wait up to seven weeks for it to arrive. There are reports of gamers desperate to try the title having to ring around multiple ISPs on a regular basis until they find one who actually has a unit in stock (and is prepared to sell it).

Her er adressen: http://www.eurogamer.net/news.php?id=21142

Når det gjelder GC, så mener jeg å huske at Nintendo hadde gjort en avtale med Gamespy. Men online tjenesten der kommer ikke før ut i neste år, og du må også der kjøpe tillegsutstyr.

Stupid people should not reproduce.

[ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-07-14 01:16 ]

Lenke til kommentar

Vel, jeg har da klart å spille med min Xbox mot andre over internett.

Jeg brukte XBoxConnect eller noe lignende.

Jeg trengte ikke den kabelen Microsoft vil prakke på meg til nesten 300 kr , men jeg bruker en vanlig tp-kabel (ukrysset) og det fungerer perfekt hos meg.

Har et problem da.. jeg får ikke joinet et spill, jeg kan bare hoste , og når jeg hoster så kan bare en spiller joine.

Når jeg skal joine et spill ( jeg bruker Halo ) så kommer det en svart skjerm med feilmeldingen; "Disc is damaged or dirty" eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...