star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hva syn,s du om det norske punk bandet all friday, .de er ikke så spesielt kjente men jeg syns de er brukbart gode,.,. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg synes det er noe dritt. Det er min personlige mening om dette bandet. Så det er sagt. Denne gruppa er ikke Punk, men High school rock som det kalles. Det går i samme rekke som Sum 41, Blink 182 og alle de banda. Synes alle de banda er så like at jeg sikkert ikke ville hørt forskjell om noen spilte en litt ukjent sang fra en utav disse gruppene. Det er altid masse bråk med gitar og hyyling fra en fyr med gult hår som nettopp har kommet i stemmeskiftet. Eventuelt i tilleg, har de en dårlig nu-metal rapper med seg, som står og hvisker noe tull og ser rar ut. Edit: Leif. Endret 14. mai 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det de som har den sangen på svisj som går noe i denne duren: I break down, you pick me up again (denne strofen går igjen 50ganger eller noe sånt) Falt ikke i smak hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg liker personlig sum41 bedre enn bestest. De er #4--> dritkul" Neis, punk har gradvis tatt kvelden hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå