adsfiklam Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Leter etter et alternativ til Skype. Noen forslag? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Ikke det at Skype er dårllig, men når jeg har det innstallert på PC-en så blir den ganske mye treigere Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 tror dessverre at det ikke finnes foreløpig. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 tror dessverre at det ikke finnes foreløpig. Glemte å si at jeg tenker bare på det å snakke med noen via internett (som du f. eks. også kan gjøre med MSN) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ventrillo, men da må man ha en server å være på. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 tror dessverre at det ikke finnes foreløpig. Glemte å si at jeg tenker bare på det å snakke med noen via internett (som du f. eks. også kan gjøre med MSN) hvorfor gjør du ikke bare det da? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) tror dessverre at det ikke finnes foreløpig. Glemte å si at jeg tenker bare på det å snakke med noen via internett (som du f. eks. også kan gjøre med MSN) hvorfor gjør du ikke bare det da? Fordi lyden bare hakker Endret 15. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Finnes mange alternativ, men ingen halvparten så gode som Skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå