lars68 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hei, dette har skjedd meg. Altså det begynner med at jeg kommer på et lan her i går fredag kveld tar og setter opp PC'en og slår den på som vanlig, men når jeg skal prøve ut det nye headsettet mitt går det ikke så veldig bra, og lyden virker bare på den ene siden av headsettet dette var virkelig rart for å være et nytt headsett synes jeg som Spaceworld skrøt av. nå skjer det noe rart jeg spør en av de som sitter vedsiden av meg om de kunne låne meg et headett, og det fikk jeg og putter det inn i samme rom eller hull som det nye mitt, og selvfølgelig kommer det samme problemet i dette også, så det jeg lurer på da selvfølgelig hva er galt ?. edit: beklager litt eller mye skrivefeil Endret 14. mai 2005 av lars68 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Prøvd ditt headset fra en annen signalkilde? Prøv ditt hos naboen, se om du får samme problem. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 altså, jeg har jo naboer på dette lanet jeg er på akkurat nå men der virker det altså! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var naboen på LANet jeg siktet til Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 hehe jaja, kan det være lyd drivere på hovedkortet ? eller ? jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå