tørrfisk Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Problemet forsvinner automatisk etter noen dager prøvde nullstillingen og alt for noen uker siden, men det hjalp ikke. Prøvde ALLE color settings men det var bare rosa rosa rosa! Men funker nå da så skal ikke klage Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det fungerer fortsatt ikke hos meg. Det er like rosa og forferdelig. Forslag? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg syns det er genialt å disable CTRL-Z for å irritere piratkopierere Men hvordan har de kontroll på hva som er lovlig kopi eller ikke viss den er cracka? Og ja jeg har lovlig kopi kjøpt sammen med noen venner. Har du lovlig kopi som du sier så er det jo bare å kontakte adobe support med ditt problem. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Dette kjører jeg, hjelper dette deg? Endret 28. juni 2005 av paalwa Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når jeg forstørrer bilde du har lagt ut ser jeg ikke hva det står på fargeinnstillingene. Gidder du legge ut et bedre bilde? Lenke til kommentar
PaalR Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du forminsker vinduet for CS slik at du ser både skrivebordet og CS flaten samtidig, ser da disse like rosa ut, eller er windows skrivebordet OK? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Håper det kommer bedre frem nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå