tørrfisk Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Uansett hva jeg gjør med color settings på CS, så fremstår alle bilder med et rosa skjær i seg Hva skal jeg gjøre? Har prøvd en hel masse forskjellige settings.. Endret 14. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er vel ikke skjermen din? Prøvd å reinnstallere? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det er ikke skjermen, den funka fint på min forrige maskin. Skjermen min har en egen fargeprofil i CS , når jeg bruker den blir det ikke noe bedre.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Så rart.. Og ikke minst irriterende. Hvis det var meg hadde jeg prøvd å reinnstallere. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det er vanligvis lurt, men jeg har hattt dette problemet før. Jeg bare klarer ikke å huske hvordan jeg fikset det.. Takk for forslag anyway Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hold inne CTRL-ALT-Shift når du starter Photoshop. Da vil du slette instillignene som er gjort, det fikser nesten alltid sånne problemer. Lenke til kommentar
cyberian5 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis du bruker LCD skjerm så er det mest sannsynlig at du har "rota" med Adobe Gamma, og hvis så er tilfellet så ville jeg ha reinstallert Photoshop. For evt. å kalibrere skjermen anbefales andre metoder enn Adobe Gamma Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Rosa!! OMG! hvordan overlevde du?! Hvordan gikk dette til?! gikk du eksil og levde av gresshopper?! det hadde jeg gjort! off off...Dakæærs *klappe på* Men til det litt mer seriøse *kremt* Hadde samme problemet en stund. Er det bare Photoshop som er R*** ? Om det er alt annet og kan det være themen din... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Eh.. okay farnell Jeg bruker ikke LCD sjerm, jeg har en Dell m782p CRT. Jeg googla litt å fant ut at det er en god del folk som har hatt dette problemet, fant imidlertid ikke noe svar.. Viss jeg bare kunne huske hvordan jeg løste det på min forrige maskin Noen ideer? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor kan du ikke reinnstallere det da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Har gjort det flere ganger.. Det er noe photoshop gjør default med skjermen min. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har akkurat det samme problemet. Har fått det til å bli hvitt før, men får det ikke til. Nå er det bare rosa Har du funnet ut av det? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er det fortsatt ingen som har vært borti dette? Jeg har fått fjernet det før, men husker ikke hvordan Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har googla litt og ser at det er flere som har hatt dette problemet, men fant imildertid ikke en løsning Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har dere lovlige originalversjoner? Adobe har gjort mye rart for å irritere folk som laster ned, bla. disable ctrl osv. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Shift+ctrl+K Prøv det, endre litt der mulig det kan funke. Edit: Hvis det er som Goophy sier så kan du gå til Edit-->Color Settings Endret 2. juni 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg syns det er genialt å disable CTRL-Z for å irritere piratkopierere Men hvordan har de kontroll på hva som er lovlig kopi eller ikke viss den er cracka? Og ja jeg har lovlig kopi kjøpt sammen med noen venner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 hm.. er det derfor ctrl + ; aldri funker på mine photoshop versjoner? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 i Color Settings, sett dette om det er trykk saker: Til publisering på skjerm (web ol) Bruk sRGB som RGB profil CMYK brukes ikke, la bare stå uendret. Gray Gamma 2.2 Engine: Bruker du OS X, sett ColorSync... Ellers bruker du Adobe (ACE). Microsoft ICM må du holde deg langt unna. Det skulle hjelpe, funker det ikkje da, test å hold inne; ctrl+shift+alt når du starter PS, svar så ja til å nullstille PS. (dette bør forøvrig gjøres 1 gang i uken om PS brukes mye) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kvikks: Bra du kunne forklare litt bedre en jeg kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå