star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hva er den beste star-wars filmen ever? er selv imponert av 4ern. og hvordan tror du 3,ern blir ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 4-6 er jo klassikere alle sammen 1-2 var SKIKKELIG skuffende, og det har produsentene fått høre, så jeg håper de har skjærpa seg, og laget en knallfilm! Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 4-6 er jo klassikere alle sammen 1-2 var SKIKKELIG skuffende, og det har produsentene fått høre, så jeg håper de har skjærpa seg, og laget en knallfilm! ganske enig der , men 1ern var egentlig ikke så verst,. håper på en fantastisk tre,er. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 De som har vært så heldige å sett Revenge of The Sith, den nye filmen, mener den er klart best av de nye. Mange går så langt og sier at den er bedre enn Return of The Jedi og, om ikke helt på høyde med empire og den originale star wars. Gleder meg som ett barn Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) De som har vært så heldige å sett Revenge of The Sith, den nye filmen, mener den er klart best av de nye. Mange går så langt og sier at den er bedre enn Return of The Jedi og, om ikke helt på høyde med empire og den originale star wars. Gleder meg som ett barn Flott! da har jeg noe å se frem til! Selv klarer jeg ikke å velge en favoritt blant 4,5 og 6! Digger de alle *Jeg og en kammerat holder forresten på med Star Wars maraton nå, men vi ser bare en film om dagen Endret 14. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg må flaut inrømme at jeg ikke har peiling på hvem av dem jeg har sett. Men imorgen skal jeg på LAN hos en kammerat, da skal vi se episode 1 og 2 ihvertfall. Skal se 4,5 og 6 når jeg får fatt i dem Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Skal se 4,5 og 6 når jeg får fatt i dem Kjøp DvD trilogy boxen - den eier Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Men nå hadde ikke jeg planer om å kjøpe Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hehe ok, men jeg vil uansett anbefale å kjøpe den. De har blitt digitalt remastered, og har tilogmed noen ekstra scener. Elkjøp selger den billig - du vil ikke angre, de gamle filmene er best ifølge mange trofaste fans. "A must for each star wars fan with respect for himself" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Skal se 4,5 og 6 når jeg får fatt i dem Kjøp DvD trilogy boxen - den eier Eller vent til det kommer ut en Super-Extended-Special 20 Disc-Explosive-Collector's Edition der alle filmene er samlet... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Lucas skal visstnok komme med en slik ultimate edition i 07/08 vis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det finnes allerede en tråd om Star Wars episode 3. Fortsett diskusjonen der http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=416646&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg