Wolverin Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hvilken CPU vifte anbefales her? Skal ikke overklokke CPU, men ønsker god kjøing, og at CPU kjøleren skal være stillegående. Om den er litt dyr spiller ingen rolle. Merk at viften må passe hovedkortet jeg har da. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vet ikke om den passer på dette ABIT kortet, men anbefaler denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4147 Sammen med en stillegående 120 mm vifte så kjøler den utrolig bra, samt at den er stillegående. Gruste min gamle Zalmann i alle fall. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvordan "Zalmann" hadde du før da `? Lenke til kommentar
Wolverin Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Det ble en Nexus AOP-6400 SkiveTek kjøler på meg. Fikk den anbefalt, den skal vist kjøre en Winchester 3500+ på ca 29 grader, det blir da ca 15 grader lavere enn med AMD boxed viften jeg har i dag. Så får vi se om jeg blir fornøyd. Er et annet hovedkort den skal stå på nå, ble et Epox hovedkort på meg, Abit kortet viste seg å bli mega ustabilt, så benyttet angrerett og sendte det inn igjen. Noen som har erfaring med Nexus kjølere? Det er et nytt merke for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå