Gå til innhold

Den offisielle tippe- og odds tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som spiller på odds anbefaler jeg å oprette en konto på www.expekt.com eller www.unibet.com. Det er alltid bedre odds enn hos Norsk Tipping, og det er mye enklere å bruke for mye penger! :)

men det er kjipt for oss som er under 18 år da :(

Lenke til kommentar
Molde - Ålesund, B, 3.00! Lokalderby, om hvem som er best i Møre & Romsdal!

Et godt tips er å aldri tippe på lokalderby då det har en tendens til å bli et meget uforutsigbart resultat :)

Vet det.. Men har bare en god følelse i denne kampen :p

Lenke til kommentar
Nei!

LSK vant bare 1-0 over Sander i cupen! Og det var på straffe....

Tipp U! (Tror jeg)

cup er jo noe helt annet en serie da, de stilte vel med nesten hele b-laget antar jeg. og vis man ser på resultater i serien, så er de jo veldig gode

Lenke til kommentar

Er en erfaren tipper på 17 vintre, ( Sku ikke hunden på hårene ).

Kan gi et par tips til morgendagens kamper for noen evt. pengesøkere

NB : Er Lsk-fan men det styrer ikke mine tips.

Brann - Lsk, B, 3.00

Brann røk mot Glimt hjemme, og oppvaskmøtet etter kampen gjorde nok susen, ettersom de slo Fredrikstad sist. Men legg merke til at de slapp inn mer enn 2 mål i de to fåregående kampene. Spillet bakover fungerer ikke så bra.

Lsk derimot har hatt en varierende start på sesongen. Slo Odd oppskriftmessig og ga Ham-Kam bakoversveis forrige uke. Hartsatsende Østlendinger vil prøve å satse høyt, selv om det skaper luker bak. Men med Branns forsvarsproblemer så kan de fort få med seg 3 poeng med i sekken.

Odd - Lyn, U, 3,10

Lyn er og blir et uavgjort lag på fremmed gress. Hvertfall I Skien de foregående kampene. Odd fikk det tøft sist i Kristiansand, men på hjemmebane kan de snu om. Lyn plages av overgangspraten og fått bekreftet av en venn i A-laget til Lyn at Mikel ikke spiller. Kan fort bli poengdeling i Skien

Dette er tips som er høyst sannsynlige, men langt fra sikker.

Ingen skulle trodd at Lyn skulle ta 3 poeng mot RBK sist helg heller.

Så i Oddsen er alt åpent. Men her er hvertfall mitt bidrag

Lenke til kommentar
Går det ann å oddse på cup-kamper?

Ja, klart.. Men de preges av dårlig odds

Men cupbomber pleier å smelle. Og da er dt penger å hente. Vente til bomben utløses bare

Ja, men det er bare at den kan komme hvor som helst... Uavgjort i handballkamper er lettere å tippe.. Gir fort en 7-8 i odds

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...