Whiteshit Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Molde - Ålesund, B, 3.00! Lokalderby, om hvem som er best i Møre & Romsdal! Et godt tips er å aldri tippe på lokalderby då det har en tendens til å bli et meget uforutsigbart resultat Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Til dere som spiller på odds anbefaler jeg å oprette en konto på www.expekt.com eller www.unibet.com. Det er alltid bedre odds enn hos Norsk Tipping, og det er mye enklere å bruke for mye penger! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Til dere som spiller på odds anbefaler jeg å oprette en konto på www.expekt.com eller www.unibet.com. Det er alltid bedre odds enn hos Norsk Tipping, og det er mye enklere å bruke for mye penger! men det er kjipt for oss som er under 18 år da Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Molde - Ålesund, B, 3.00! Lokalderby, om hvem som er best i Møre & Romsdal! Et godt tips er å aldri tippe på lokalderby då det har en tendens til å bli et meget uforutsigbart resultat Vet det.. Men har bare en god følelse i denne kampen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har oddset på norske kamper som spilles i morgen! Dere får tilbakemeldinger Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 lillestrøm burde vel slå brann, etter veldig god form på lsk, mens brann har det gått litt opp og ned... burde jeg slå til med 3.00 i odds på lsk? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei! LSK vant bare 1-0 over Sander i cupen! Og det var på straffe.... Tipp U! (Tror jeg) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Nei! LSK vant bare 1-0 over Sander i cupen! Og det var på straffe.... Tipp U! (Tror jeg) cup er jo noe helt annet en serie da, de stilte vel med nesten hele b-laget antar jeg. og vis man ser på resultater i serien, så er de jo veldig gode Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er en erfaren tipper på 17 vintre, ( Sku ikke hunden på hårene ). Kan gi et par tips til morgendagens kamper for noen evt. pengesøkere NB : Er Lsk-fan men det styrer ikke mine tips. Brann - Lsk, B, 3.00 Brann røk mot Glimt hjemme, og oppvaskmøtet etter kampen gjorde nok susen, ettersom de slo Fredrikstad sist. Men legg merke til at de slapp inn mer enn 2 mål i de to fåregående kampene. Spillet bakover fungerer ikke så bra. Lsk derimot har hatt en varierende start på sesongen. Slo Odd oppskriftmessig og ga Ham-Kam bakoversveis forrige uke. Hartsatsende Østlendinger vil prøve å satse høyt, selv om det skaper luker bak. Men med Branns forsvarsproblemer så kan de fort få med seg 3 poeng med i sekken. Odd - Lyn, U, 3,10 Lyn er og blir et uavgjort lag på fremmed gress. Hvertfall I Skien de foregående kampene. Odd fikk det tøft sist i Kristiansand, men på hjemmebane kan de snu om. Lyn plages av overgangspraten og fått bekreftet av en venn i A-laget til Lyn at Mikel ikke spiller. Kan fort bli poengdeling i Skien Dette er tips som er høyst sannsynlige, men langt fra sikker. Ingen skulle trodd at Lyn skulle ta 3 poeng mot RBK sist helg heller. Så i Oddsen er alt åpent. Men her er hvertfall mitt bidrag Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 lillestrøm burde vel slå brann, etter veldig god form på lsk, mens brann har det gått litt opp og ned... burde jeg slå til med 3.00 i odds på lsk? Brann spiller hjemme? Hmm.. Tricky one.. HU Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Brann er fryktelig ustabile. Slipper jo inn en del mål. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Brann er fryktelig ustabile. Slipper jo inn en del mål. Ja, men tror ikke de taper på hjemmebane... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Dt trodde ingen de skulle gjøre mot Glimt heller. HJEMME Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Dt trodde ingen de skulle gjøre mot Glimt heller. HJEMME Akkurat derfor sier jeg at de ikke taper denne gangen... De er ustabile, men 2 hjemmetap på rappen? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skal aldri si aldri. Brann kan være høyt oppe en stund, men også langt nede. Høyt : Cupen 04, Lavt : Åpningen Sesongen 05 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Går det ann å oddse på cup-kamper? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skal aldri si aldri. Brann kan være høyt oppe en stund, men også langt nede. Høyt : Cupen 04, Lavt : Åpningen Sesongen 05 Vet, men uansett en vanskelig kamp Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Går det ann å oddse på cup-kamper? Ja, klart.. Men de preges av dårlig odds Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Går det ann å oddse på cup-kamper? Ja, klart.. Men de preges av dårlig odds Men cupbomber pleier å smelle. Og da er dt penger å hente. Vente til bomben utløses bare Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Går det ann å oddse på cup-kamper? Ja, klart.. Men de preges av dårlig odds Men cupbomber pleier å smelle. Og da er dt penger å hente. Vente til bomben utløses bare Ja, men det er bare at den kan komme hvor som helst... Uavgjort i handballkamper er lettere å tippe.. Gir fort en 7-8 i odds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg