Singularitet Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Dere!! Driver og monterer meg ny PC nå, men lurer på om jeg skal koble inn strøm på ett eller to steder på en S-ata harddisk? Ser det er mulig for "gammel" strømkontakt, og ny S-ata strømkontakt. Har begge deler på strømforsyninga mi. Takker for alle svar!! MG Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Om du bruker den gode gamle molex-kontakten, eller den nye typen er akkurat det samme, men for all del ikke koble til begge deler. Vegard Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bare en av de. Det står som regel advarsel på disken også Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Takker så meget for svar!!!!!!!!!!!!!! Hadde tenkt å prøve bare bare en, men synes det er greit å sjekke ting ut her på forumet!!! Ønsker dere alle en strålende kveld!! Lenke til kommentar
Abits Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Om du bruker den gode gamle molex-kontakten, eller den nye typen er akkurat det samme, men for all del ikke koble til begge deler. Vegard Hva skjer om en kobler til begge? Gjorde denne tabben selv på Raptor 74GB, hadde ikke begge strømkontakten koblet til så veldig lenge da. Likevel har det ikke skjedd noe med hardisken. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Om du bruker den gode gamle molex-kontakten, eller den nye typen er akkurat det samme, men for all del ikke koble til begge deler. Vegard Hva skjer om en kobler til begge? Gjorde denne tabben selv på Raptor 74GB, hadde ikke begge strømkontakten koblet til så veldig lenge da. Likevel har det ikke skjedd noe med hardisken. Har ikke testet dette selv, men en kompis av meg klarte å ødelegge en ny harddisk han kjøpte. Grunnen til det, ble jeg fortalt, var at begge strømtilkoblingene hadde stått tilkoblet en stund - og dermed hadde harddisken fått for mye strøm. Fikk ikke sett på skaden selv og har som sagt ikke egne erfaringer - og har heller ikke tenkt å prøve Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå