Gå til innhold

Beste Kt333 hovedkort


RPA

Anbefalte innlegg

Epox 8K3A+ og Abit KX7-333R er de to beste.

Men siden du absolutt må ha USB 2.0 nå istedet for et eventuelt tilleggskort senere hvis du får bruk for USB2, så må du desverre enten ta til takke med et dårligere KT333 kort, vente på det nyeste kortet til Epox eller kanskje kikke litt på nForce2 kortene som kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk veldig fornøyd med mitt KT333 ultra hovedkort. Men jeg har et problem! Jeg har nettopp kjøpt meg et AGP skjermkort. Så når jeg skal sette det inn i AGP-porten så kommer det ikke noen bilde. Og det kommer ca.7/8 pip + 2 etter på. Hovedkortet er nettopp kjøpt. Er det slik at en må instalere biosen på nytt? Jeg håper på at det er noen som kan hjelpe meg.

Min datamaskin er en. XP1800/ 80GB Harddisk/ 512DDR/ Aopen 40X12X48X/ DVD.+++

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har ASUS A7V-333 HK og det er absolutt å annbefale! Har flere kammerater som har det og andre jeg har bygd PC til! Det har fungert 100% utmerket hele tiden, ingenting å klage på osv.. Det er et utmerket kort fra ASUS! Jeg har ikke merket noen stor forskjeld mellom ASUS A7V-333, ABiT KX7-333R eller EPoX 8K3A+ kortene untatt enn mitt ASUS kort gikk høyere på FSB overklokking enn de to andre og BIOS på ASUS kortet er enklere å skjønne og enkelt og du får med masse utstyr på alle(men mest på ASUS).

 

_________________

Mvh. Simen Bakke

__________________

HUSK URL-kode! Mine HW Specc'z!

 

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-07-19 23:36 ]

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle ha kjøpt hovedkort nå med raid og USB 2.0 ville jeg ha valgt Soyo Dragon KT333 Ultra.

Det koster litt under 1500NOK på http://www.databutikken.com/no , de har ikke info om kortet men det finner du her i PCworld's test:

http://www.pcworld.no/dataguiden/tester/ho...3_dragon_ultra/

 

Lykke til med ditt valg uansett hva det måtte bli.

Det er veldig masse der ute en kan velge blant så du finner nok et fett et som dekker dine behov bra :smile:

Lenke til kommentar

Takker for svar! :smile:

Jeg bestilte meg et MSI Kt3Ultra-Aru. Utifra diverse tester ser det ut til å ha greie funskjoner, mens Asus og andre har en del småproblemer/irriterende funskjoner som ikke kan skrus av.

Så litt på Soyo men da de som testet det ikke fikk det til å starte med Audigy som jeg har ble jeg skeptisk.

 

Så det ble MSI på meg nå, hadde prob. med Abit Kt7a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...