Gå til innhold

Beste Kt333 hovedkort


RPA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vill bare si styr unna asus a7v 333.Det er sinnsykt mye problemer med det.Jeg har selv fått to stk som det var feil på.selgeren sa også til meg at dem har mye trøbbel med disse korta.jeg sa til selgeren enten får jeg pengene tilbake eller et annet merke.De merkene jeg kan velge i er jo bare aopen eller soltek.Soltek er vist et bra hovedkort.men ikke for deg for det har ikke raid osv.epox er jo et bra hovedkort eller hva med soyo.

 

http://www.amd3d.com/review/sl75drv5/

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 18:59, molukk skrev:


MSI Kt3 Ultra 1000 kr

MSi kortet har ikke RAID men listet opp bare for sikerhets skyld :smile:





 

Hvis du hadde sett litt mer, hadde du muligens funnet MSI kt3 Ultra-ARU kortet, dette kortet er

greit nok, kanskje ikke det beste til overklokking,

og ja, det har RAID og 4 usb2 porter.

Lenke til kommentar

JEg har nå sett på diverse tester av Msi K3Ultra-Aru og det ser ut til å være det beste valget. Asus A7v333 ser ut å ha en del småting som kan være irriterende som å ikke kunne disable raid. På MSI ser det ut til at det bare er litt innvikla/tungvindte bios innstillinger og ellers er det ingen klager på det.

 

Så utifra min mening er Msi Kt3Ultra-Aru det beste kt333 hovedkortet til dags dato... Men bare kom med innvendinger viss du er uenig.

Lenke til kommentar

Jeg er i besittelse av et MSI KT3 Ultra ARU. Jeg kan ikke få gjort annet enn å skamrose dette kortet på alle måter. 4 USB2 porter, samt et genialt innebygget lydkort med optisk utgang!!!

 

HAr tidligere hatt et Abit HK jeg ikke var spes. fornøyd med.

 

Alt dette er mine subjektive meninger, men jeg ser at andre også velger å anbefale dette kortet. Jeg er sikker på at du vil bli fornøyd!

 

mvh Henrik

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-17 18:48, henrik78 skrev:


Hva mener du? Alle hovedkort produsert etter 98 (og sikkert tidligere) har jo ps/2 porter...


Frustert...


 

Abit (som vanlig først i utviklinga...) har i det siste lansert endel hovedkort uten ps/2 og andre slike utdaterte porter. Disse hovedkortene har alle "MAX" i produktnavnet og det følger med et nytt i/o deksel til kabinettet ditt :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-17 18:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...