Gå til innhold

Stamkunde, noen ekstra goder?


Amped

Anbefalte innlegg

Jeg hamstrer støtt og stadig cd'er og dvd'er på nettet, og sjekket her en dag hvor mye jeg egentlig har handlet for. Flerfoldige tusener har jo gått med!

Saken er bare - jeg synes virkelig jeg fortjener noen frynsegoder siden jeg nesten står for halve budsjettet til CDON... De har virkelig tjent på musikkinteressen min!

Men altså, er det ingen her som noen gang får litt ekstra bonus eller noe p.g.a. svært aktiv netthandel?

 

Har heldigvis skaffet med stamkundekort på Platekompaniet nå da... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for å gå off topic men, hva er egentlig poenget med å kjøpe musikk for flere tusen?

du får jo alldri hørt på alt det uansett pluss at halvparten av det er helt sikkert crap.

 

on topic: du bør jo få rabatt, personlig fikk jeg (tror det var) 15% rabatt fra multima etter jeg hadde kjøpt en mic til ca 1000 der.

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
sorry for å gå off topic men, hva er egentlig poenget med å kjøpe musikk for flere tusen?

du får jo alldri hørt på alt det uansett pluss at halvparten av det er helt sikkert crap.

Hva er poenget med å kjøpe en bil som gjør mer enn å bare kjøre. Hva er poenget med å kjøpe en datamaskin til flerfoldige tusen, du trenger jo tross alt ikke all den ytelsen. Det hele koker vel ned til interesse. Om du ikke synes det er verd å kjøpe musikk til flere tusen, så vær så god, men det er også ditt valg. Jeg vil heller prioritere et par bunker CDer enn ny maskinvare til datamaskinen min. Det er da mine prioriteringer. Om du ikke liker det, så er det faktisk ditt problem, og hele verden trenger ikke å få høre det.

Lenke til kommentar
du får jo alldri hørt på alt det uansett

Jo? Kvifor skulle ikkje det gå?

pluss at halvparten av det er helt sikkert crap.

Ja, om du gjerst på å kjøpe dritt, så.

Om du kjøper musikk av grupper du liker (og kvifor i helvete skulle ein kjøpe musikk ein ikkje liker) så er det egentelig veldig små sjangsar for at "halvparten er crap"

 

Forferdelig dumt utsagn IMHO.

Lenke til kommentar

haha, enkelte av dere har seriøst trangt for det.

jeg har rett bare innrømm det.

på absolutt alle plater du kjøper er minst halvparten av tracksa totalt uinterresante.

det gjelder også yndlingartisten deres.

og jeg skal vel få si min mening i likhet med dere

 

og foresten, ikke klag på innlegget mitt når tre av dere har spammet tråden med dere meninger om mitt innlegg.

jeg svarte faktisk på spørsmålet det gjorde vel ingen av dere....

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
på absolutt alle plater du kjøper er minst halvparten av tracksa totalt uinterresante.

Herregud da gutt. Slutt å prøve å diktere hvordan jeg/vi er. Jeg kjøper, som sagt, ikke dårlige plater, og da heller ikke plater hvor halvparten av sporene er uinteressante. Jeg er faktisk del av den utdøende rasen som liker å høre HELE plata gjennom når jeg først putter den i CD-spilleren.

 

det gjelder også yndlingartisten deres.

 

Nei, men jeg tviler ikke på at det gjelder yndlingsartisten din.

 

og jeg skal vel få si min mening i likhet med dere

 

Og jeg forbeholder meg retten til å kommentere tilbake når du sier noe som er så totalt teit, feil og latterlig som dette. :thumbs:

Lenke til kommentar
haha, enkelte av dere har seriøst trangt for det.

jeg har rett bare innrømm det.

på absolutt alle plater du kjøper er minst halvparten av tracksa totalt uinterresante.

det gjelder også yndlingartisten deres.

Hva er det for noe rivruskende sprøytprat? Her snakker du helt for deg selv, og du er tydeligvis ikke en som kan bli glad i et album av helhet!

Hold deg til Absolute Music hvor de har plassert alle favorittsangene dine på en skive.

 

Vi som kjøper mye musikk er for øvrig kanskje glad i noe som heter tema-album.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å få noen ekstra goder av en nettbutikk, iom at dette er fullstendig maskinellt og du aldri blir kjent med noen som jobber der som kan gi deg fast rabatt. De som er der bare pakker tusenvis av CD'r hver dag, de har neppe peil på hvem de pakker det ned til. En vanlig musikkbutikk derimot har nok muligheter til å gi deg rabatter, siden de har ganske mye å gå på ned til innkjøpspris. Men det krever også nesten at man blir godt kjent med sjefen e.l. En tilfeldig fjortis i kassa på Free Record Shop vil aldri gi deg rabatt om du handler der aldri så mye.

 

Og btw, kan dere ikke drite i å diskutere hva slags musikk som er bra og ikke i denne tråden? Det er off-topic.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...