Togo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ugyldig IP! Beklager, men pga. våre rettighetskontrakter er Filmarkivet.no kun tilgjengelig innenfor norsk territorium. Du er registrert med en utenlandsk IP-adresse. Kaf? Det var litt latterlig, synes jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det er det dummeste jeg har hørt! Om man er i utlandet og vil inn, så må man nå få lov til det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette er for å forhindre at andre en de innen norge prøver ta materialet som er på siden! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ser jeg ingen logikk i. En i Norge kan jo legge ut det som ligger paa siden aa vise det til de som er utenlands, uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Filmarkivet.no sjekker om du har nødvendig programvare Microsoft Windows JA! Internet Explorer 6.0 eller senere NEI! (...) PC'en din er ikke riktig satt opp for å kunne vise Filmarkivet.no Før musen over spørsmålstegnene over for å få tips om hvordan dette kan løses. --- Ur p00ter is not 1337 enough! Upgrade 2 IE6 plz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå