Vågebu Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er det ikke mulig å ta en tatovering som forsvinner etter et år eller.no da? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er det ikke 8år sånt tar? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tenker heller på å skrive : Lake Bodom will forever be remembered. Lenke til kommentar
jke Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Link? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Link? Ikke prøv dere! Geir Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Link? Ikke prøv dere! Geir Berre eit lite spørsmål der. Er det òg ulovleg å formidle "slik informasjon" over PM her på forumet? Lenke til kommentar
jke Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 har jeg ikke lov å si det?Prøv på en svensk en Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Link? Mitt hode tilsier meg at det har vert der ganske lenge nå. Lenke til kommentar
jke Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hele det nye albumet er nå ute på en torrent side. Link? Mitt hode tilsier meg at det har vert der ganske lenge nå. den ble lagt inn 9 i denne måneden Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er det ikke 8år sånt tar? det finnes sikkert forskjellige typer blekk som ikke bruker lik tid på å forsvinne.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Tenker heller på å skrive : Lake Bodom will forever be remembered. Eller: "I Survived Lake Bodom" Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal nok bare skrive : Lake Bodom. Det betyr så mangt vettu Lake Bodom : ulykken Lake Bodom : En bra sang Lake Bodom : Minne om en bra gruppe Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal nok bare skrive : Lake Bodom.Det betyr så mangt vettu Lake Bodom : ulykken Lake Bodom : En bra sang Lake Bodom : Minne om en bra gruppe hmm.. no fikk jeg å lyst å ta tatoovering.. men er det ikke noe som bare går bort etter 1-2år da?? tar det bare for morroskyld.. Lenke til kommentar
jke Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg er litt skuffet over albumet.. Noen som er enige? Likte bedre follow the reaper og hate crew deathroll Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Children tar av! Follow the Reaper! \m/ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er litt skuffet over albumet.. Noen som er enige?Likte bedre follow the reaper og hate crew deathroll Jeg er overhodet ikke enig. Det var helt forjævelig for å være ærlig. Jeg er sinnsykt skuffet. 2005-utgivelsene er til å grine av. De er useriøse og ekstremt kjedelige. 'Follow The Reaper' var et bra album, 'Hate Crew Deathroll' var greit, men dette var bare tragisk. Begynner ærlig talt å gå litt lei dette bandet. Det finnes mye annet i samme stilen som er bedre og mer seriøst. COB begynner å bli som Nightwish og Metallica - du må samtidig nevne hvilke album du hører på for ikke å bli misforstått. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Må dessverre si meg enig med KaYcH, dette var ikke mye å rope hurra for Vet ærlig talt ikke hvordan man skal skrive en musikkanmeldelse, så jeg gir bare et terningkast. Terningkast 2 Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Må dessverre si meg enig med KaYcH, dette var ikke mye å rope hurra for Vet ærlig talt ikke hvordan man skal skrive en musikkanmeldelse, så jeg gir bare et terningkast. Terningkast 2 terningkast 2 til og være cob eller generelt?? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ble også litt skuffet, men ikke så veldi. Hate Crew deathroll og Follow the Reaper og de er bedre.. Men CoB RULER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå