Gå til innhold

Children Of Bodom: Diskusjonstråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva mener de med wank metal? det er jo bra metal!

Neinei, det er wankmetal. Udiskutabelt.

gi meg et argument! du har masse meninger, men ingen argument?

Argument: De overdimensjonerer alt som heter soloer, dvs keyboardsolo på gitarsolo på dritt, på møkk, på helvete. Finty live, med tanke på at enkelte av solone dems er umulige live. :)

 

Mening: Det hørtes jævelig ut.

Lenke til kommentar
Mening: De overdimensjonerer alt som heter soloer, dvs keyboardsolo på gitarsolo på dritt, på møkk, på helvete. Finty live, med tanke på at enkelte av solone dems er umulige live. :)

 

Mening: Det hørtes jævelig ut.

Fixed.

 

 

Angående kule partier: Refrenget i Bodom Beach Terror.

Lenke til kommentar

Sjekk nicket mitt :thumbup:

Elsker CoB. Holder på å lære mye CoB sanger på gitar nå! soloene er noe slit for meg da :p Men fettern min kan mange! så jeg lærer litt og litt etterhvert :D Gleder meg veldig mye til "In Your Face" ... :) Har allerede bestilt den for 2 uker sida nesten :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig..

Jepp, er nok bare deg..

Hadde vært omtrent det samme som om jeg skulle skrevet "Er det bare meg eller virker det som om det er bare 10-ende klassinger som har tannregulering som har x i nicket sitt? Synes selv x i nicket er skikkelig tåpelig.." Ikke sant ?

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig..

Jepp, er nok bare deg..

Hadde vært omtrent det samme som om jeg skulle skrevet "Er det bare meg eller virker det som om det er bare 10-ende klassinger som har tannregulering som har x i nicket sitt? Synes selv x i nicket er skikkelig tåpelig.." Ikke sant ?

men paul med to "l" er er greit...:p ???

Lenke til kommentar

Kom akkurat over denne artikkelen i Vi Menn:

 

http://www.vimenn.com/?article_id=22541

 

Jeg tror mer på denne teorien:

 

En pensjonert politimann sier at han aldri forsto hvorfor en lokal kioskeier ikke ble kjørt hardere på trippeldrapet. I lokalbefolkningens øyne var han den skyldige. Mistankene hadde bakgrunn i mannens heftige temperament.

 

 

Noen år etter Bodom-drapene var han innblandet i et knivslagsmål. Uten foranledning hadde han kastet seg over en camper som bar søppel til boden. Han druknet seg senere rett utenfor stranda der drapene hadde skjedd.

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...