kaiern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hva mener de med wank metal? det er jo bra metal! Neinei, det er wankmetal. Udiskutabelt. gi meg et argument! du har masse meninger, men ingen argument? Vel, de spiller jo fort som faen uten at det høres særlig pent ut. I mine ører ihvertfall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hva mener de med wank metal? det er jo bra metal! Neinei, det er wankmetal. Udiskutabelt. gi meg et argument! du har masse meninger, men ingen argument? Argument: De overdimensjonerer alt som heter soloer, dvs keyboardsolo på gitarsolo på dritt, på møkk, på helvete. Finty live, med tanke på at enkelte av solone dems er umulige live. Mening: Det hørtes jævelig ut. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Mening: De overdimensjonerer alt som heter soloer, dvs keyboardsolo på gitarsolo på dritt, på møkk, på helvete. Finty live, med tanke på at enkelte av solone dems er umulige live. Mening: Det hørtes jævelig ut. Fixed. Angående kule partier: Refrenget i Bodom Beach Terror. Lenke til kommentar
Laiho Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sjekk nicket mitt Elsker CoB. Holder på å lære mye CoB sanger på gitar nå! soloene er noe slit for meg da Men fettern min kan mange! så jeg lærer litt og litt etterhvert Gleder meg veldig mye til "In Your Face" ... Har allerede bestilt den for 2 uker sida nesten Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig.. Det er nok bare deg! Veit om mange som hører på Children Of Bodom som er rundt 20... Det finnes sikkert 10 klassinger som hører på COB også, men de fleste er voksne (20-40)! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig.. Jepp, er nok bare deg.. Hadde vært omtrent det samme som om jeg skulle skrevet "Er det bare meg eller virker det som om det er bare 10-ende klassinger som har tannregulering som har x i nicket sitt? Synes selv x i nicket er skikkelig tåpelig.." Ikke sant ? Endret 1. september 2005 av Paull Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det bare meg eller virker det som det er bare 10-ende klassinger som går i svart som hører på cob? Synes selv cob er dårlig.. Jepp, er nok bare deg.. Hadde vært omtrent det samme som om jeg skulle skrevet "Er det bare meg eller virker det som om det er bare 10-ende klassinger som har tannregulering som har x i nicket sitt? Synes selv x i nicket er skikkelig tåpelig.." Ikke sant ? men paul med to "l" er er greit... ??? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Paull kom med et eksempel! Men jeg synes ikke dissing av brukernavn er noe særlig uansett! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ingen som har hørt om at den overlevende i Bodom-saken har tilstått? Nå må de nok en gang skifte navn, for nå er jo ikke navnet noe interessant lengre. Hvorfor kunne ikke han fyren bare dø? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ingen som har hørt om at den overlevende i Bodom-saken har tilstått?Nå må de nok en gang skifte navn, for nå er jo ikke navnet noe interessant lengre. Hvorfor kunne ikke han fyren bare dø? Hva er "Bodom" ? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva er "Bodom" ? noen unger var på camping ved "lake bodom" i finland, så ble alle untatt en bruttalt drept, derav navnet "Children of Bodom" (hvis jeg husker riktig.. ) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Stemmer det The_Darkness! Det hele skjedde 4. Juni 1960 Men jeg tviler på at Nils Gustafsson (han som overlevde og er tiltalt for drapene) drepte de andre... Han hadde selv 10 knivstikk og begge kjevene knekt! Endret 2. september 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 her: http://www.endlesswar.net/SOB/site.php?lang=en&go=lakebodom Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Kom akkurat over denne artikkelen i Vi Menn: http://www.vimenn.com/?article_id=22541 Jeg tror mer på denne teorien: En pensjonert politimann sier at han aldri forsto hvorfor en lokal kioskeier ikke ble kjørt hardere på trippeldrapet. I lokalbefolkningens øyne var han den skyldige. Mistankene hadde bakgrunn i mannens heftige temperament. Noen år etter Bodom-drapene var han innblandet i et knivslagsmål. Uten foranledning hadde han kastet seg over en camper som bar søppel til boden. Han druknet seg senere rett utenfor stranda der drapene hadde skjedd. Endret 2. september 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fra Vi Menn I intervjuet fra 1995 sa Gustafsson at han hadde ett ønske: Han ville se morderen i øynene og se hvem som var tøffest nå. Mange mener at ønsket er lett å oppfylle: Han kan bare se seg selv i speilet. Godt poeng der Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 CoB er bra! Tenker på å tattovere "Children Of Bodom" I deres font, på armen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ikke gjør det, du vil etter all sannsynlighet angre. Du er kanskje sikker på at du vil digge dem i all evighet, men musikksmak vil i de aller aller fleste tilfeller forandre seg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 CoB er bra! Tenker på å tattovere "Children Of Bodom" I deres font, på armen OHYES! D blir dritkult!!1 :dribble: Nei. Dårlig idè imho. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 liker COB, men du bør ikke gjøre det. er tøft i et år eller noe, så er de ikke lengre og du angrer ræva av deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå