jke Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Nå har jeg in your face singelen!Skal høre straks Endret 6. august 2005 av jke Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 liker bedre dimmu borgir, men abselutt, de er vært og høre på! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Nå har jeg in your face singelen!Skal høre straks Kan jeg få en mini-anmeldelse av den er du snill. Har ISDN og ingen programmer som kan finne den sangen Endret 7. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
jke Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå har jeg in your face singelen!Skal høre straks Kan jeg få en mini-anmeldelse av den er du snill. Har ISDN og ingen programmer som kan finne den sangen Hvis du har msn kan jeg sende de til deg...jeg var litt skuffet Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Coverlåten var dårlig. Sitter å hører på In Your Face nå. edit: Jeg ble også skuffet. Likte ikke In Your Face så mye. Trashed Lost & Strugout er mye bedre. Endret 7. august 2005 av razh0r Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 In Your Face blir faktisk bedre hver gang man hører på den. Har begynt å like den litt nå! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Han har så fett hår... Han har veldig fett(ete) hår? Dusjer han aldri? Noen som har hørt Britney Spears koveret da? Endret 18. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Han har så fett hår... Han har veldig fett hår? Dusjer han aldri? Noen som har hørt Britney Spears koveret da? Ja!! Den eier! De ødelegger den låta som bare faen! Hater orginalen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Han har så fett hår, sikkert gjort det tynt med barber høvel. Ser enda bedre ut irl. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har hørt disse låtene fra det nye albumet: Are You Dead Yet? If You Want Peace.. Prepare For War Bastards of Bodom In Your Face Trashed, Lost & Strungout Må si at de nye sangene er kongebra! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har hørt disse låtene fra det nye albumet: Are You Dead Yet? If You Want Peace.. Prepare For War Bastards of Bodom In Your Face Trashed, Lost & Strungout Må si at de nye sangene er kongebra! Trashed, Lost & Strungout er vel ikke ny? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har hørt disse låtene fra det nye albumet: Are You Dead Yet? If You Want Peace.. Prepare For War Bastards of Bodom In Your Face Trashed, Lost & Strungout Må si at de nye sangene er kongebra! Trashed, Lost & Strungout er vel ikke ny? Nei, de bestemte seg for å beholde den gamle versjonen istedet for å spille inn på nytt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nei, de bestemte seg for å beholde den gamle versjonen istedet for å spille inn på nytt. Den sangen er jo kanon slik den er. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Children Of Bodom - Somebody put something in my drink! (The Ramones cover) den eneste sangen som er bra, så det er sagt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Children Of Bodom - Somebody put something in my drink! (The Ramones cover) den eneste sangen som er bra, så det er sagt Red ligth pt 2 er ikke så værst da Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Finsk wank metal? Nei takk. +1 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Finsk wank metal? Nei takk. Ok... Endret 18. august 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hva mener de med wank metal? det er jo bra metal! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) hva mener de med wank metal? det er jo bra metal! Neinei, det er wankmetal. Udiskutabelt. Endret 18. august 2005 av kaiern Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hva mener de med wank metal? det er jo bra metal! Neinei, det er wankmetal. Udiskutabelt. gi meg et argument! du har masse meninger, men ingen argument? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå