LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Du har i alle fall ikke hørt noe annet enn sangene, se reap N' roll licks videon jeg snakket om og rødm. Har jeg ikke? Neivel... Har sett et par klipp av Alexi oppetter årene og jeg mener fremdeles at Zakk og Steve er i en annen liga. At de fronter samme cover på et magasin stiller jeg meg likegyldig til. Så f.eks en gang Mike Patton stå ved siden av Jack White. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Over til noe annet: Av hvilke deler i CoB-sanger får dere en skikkelig deilig følelse? Mine: The Nail - Partiet som kommer ca. 0.58 ut i sangen. Northern Comfort - ca. rundt 3.05, da mellomverset kommer og ender med et heftig growl Hatebreeder - Soloen som begynner rundt 3.38 Kissing The Shadows - verset: 0.30 Mange flere, men disse er de jeg liker best for tida! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Mine: Children Of Bodom - Solo'n Bed Of Razors - Aapnings-riffet Everytime I Die - Riffet som kommer etter det forste "growlet" Warhearts - Riffet + Mange fler Er ikke hjemme naa, saa jeg har ikke laatene her... Derfor veit jeg ikke hvor i sangene partiene kommer! Fans veit hva jeg mener! Beklager fucka tastatur Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Hvilken flyplass? Få han til å poste her da vel! heldiggris han da! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 COB var noe av det Første Metal bandet jeg ble totalt avhengi av !! oo dem er Utrolige bra !! ;P nå har jeg Hate crew og hatebreeder!! men alle skal jeg ha i samlingen min!! hehe!! hadde vært deilg med en konsert her i norge ja !! oslo Spektrum vett ;P helt KONGe* drømmer* hehe !den tiden hørte jeg kun på dem å ikke noe annet. Men nå er det litt av vært !;P hehe men mest COB Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Hvilken flyplass? Få han til å poste her da vel! heldiggris han da! Det stemmer, på flyplassen i Ljubliana, Slovenia. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Hvilken flyplass? Få han til å poste her da vel! heldiggris han da! Det stemmer, på flyplassen i Ljubliana, Slovenia. så du dem? eller snakka du med dem? om ikke: IDIOT! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Hvilken flyplass? Få han til å poste her da vel! heldiggris han da! Det stemmer, på flyplassen i Ljubliana, Slovenia. Du burde spurt om autograf! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Han har tatt bilde med dem, og fått autografer. Skal poste et bilde nå snart Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fargoth, har truffet CoB i dag!!! På flyplassen!!! Heldige han Hvilken flyplass? Få han til å poste her da vel! heldiggris han da! Det stemmer, på flyplassen i Ljubliana, Slovenia. Du burde spurt om autograf! Joda, pratet litt med dem, og fikk autografer å slikt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Heldiggrisen Sorry at jeg ser ut som jeg gjør på det bildet, men det var nok en kombinasjon av lyset, og det faktum at jeg hadde vert et knippe timer på en svett flyplass som gjorde at utfallet ble som det ble. (nå regner jeg ikke med at det er jeg som er viktigst på det bilde da ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Heldiggrisen Sorry at jeg ser ut som jeg gjør på det bildet, men det var nok en kombinasjon av lyset, og det faktum at jeg hadde vert et knippe timer på en svett flyplass som gjorde at utfallet ble som det ble. (nå regner jeg ikke med at det er jeg som er viktigst på det bilde da ) faen jeg skal banke driten ut av deg så du ikke kan ha noe glede av det!!! ååååå Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du er så jævla heldig Fargoth! *misunne* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Du er så jævla heldig Fargoth! *misunne* Jeg føler meg som den heldigste personen på jorden akkuratt nå! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hvis jeg ikke tar feil så var det noen som nevnte at Alexi(gitaristen) var veldig kul/sexy. Jeg må si meg enig: Endret 17. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Han har så fett hår, sikkert gjort det tynt med barber høvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå