Gå til innhold

Children Of Bodom: Diskusjonstråd!


Anbefalte innlegg

Du har i alle fall ikke hørt noe annet enn sangene, se reap N' roll licks videon jeg snakket om og rødm. :roll:

Har jeg ikke? Neivel... :ermm:

 

Har sett et par klipp av Alexi oppetter årene og jeg mener fremdeles at Zakk og Steve er i en annen liga. At de fronter samme cover på et magasin stiller jeg meg likegyldig til. Så f.eks en gang Mike Patton stå ved siden av Jack White.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over til noe annet:

 

Av hvilke deler i CoB-sanger får dere en skikkelig deilig følelse?

 

Mine:

 

The Nail - Partiet som kommer ca. 0.58 ut i sangen.

Northern Comfort - ca. rundt 3.05, da mellomverset kommer og ender med et heftig growl

Hatebreeder - Soloen som begynner rundt 3.38

Kissing The Shadows - verset: 0.30

 

Mange flere, men disse er de jeg liker best for tida! :)

Lenke til kommentar

COB var noe av det Første Metal bandet jeg ble totalt avhengi av !! oo dem er Utrolige bra !! ;P nå har jeg Hate crew og hatebreeder!! men alle skal jeg ha i samlingen min!! hehe!! hadde vært deilg med en konsert her i norge ja !! oslo Spektrum vett ;P helt KONGe* drømmer* hehe !den tiden hørte jeg kun på dem å ikke noe annet.

Men nå er det litt av vært !;P hehe men mest COB :love:

Lenke til kommentar
Heldiggrisen

Sorry at jeg ser ut som jeg gjør på det bildet, men det var nok en kombinasjon av lyset, og det faktum at jeg hadde vert et knippe timer på en svett flyplass som gjorde at utfallet ble som det ble.

(nå regner jeg ikke med at det er jeg som er viktigst på det bilde da :ermm: )

Lenke til kommentar
Heldiggrisen

Sorry at jeg ser ut som jeg gjør på det bildet, men det var nok en kombinasjon av lyset, og det faktum at jeg hadde vert et knippe timer på en svett flyplass som gjorde at utfallet ble som det ble.

(nå regner jeg ikke med at det er jeg som er viktigst på det bilde da :ermm: )

faen jeg skal banke driten ut av deg så du ikke kan ha noe glede av det!!! ååååå

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...