Gå til innhold

Children Of Bodom: Diskusjonstråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste eg har sagt er at han ikke er så teknisk god som mange skal ha det til. Han er kanskje i samme klasse som Zakk Wylde, og tviler sterkt på at han følger Vai.

Forøvrig gjør de fleste vokalister annet utenom å fremføre en tekst(melodier, rytme, dybde, variasjon), vel utenom Alexi da. :D

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg syns alle de tre er gode, hver sin stil. men hvis de spilte hver sin stil hver sin vei, så ville de ha reist like langt på en måte :p eller sånn ca. Se den reap 'n roll clips videon fra young guitar dvd mag så ser du litt mer av hva han kan og sånn. Stemmen til Alexi på Live In Seul er så raaw at jeg fykk lyst til å synge selv når jeg får band.

Lenke til kommentar
AYDY finally completed

The new Children Of Bodom album "Are You Dead Yet?" is finally completed. Yesterday the album was mastered at the Finnvox studios in Helsinki and the Hate Crew celebrated the ending of the 6-week recording and mixing process with a small party, as Janne reported in a short posting on the band's official messageboard.

Now watch out for the release dates:

Finland : 14.9.2005 CD CHILDREN OF BODOM Are You Dead Yet?

International : 19.9.2005 CD CHILDREN OF BODOM Are You Dead Yet?

Jippii! :w00t:

Lenke til kommentar

Da er endelig tracklisten her! :D

Tracklist, new single

The tracklist for "Are You Dead Yet" was finally announced. The names of the 9 songs on the album will be:

01. Living Dead Beat

02. Are You Dead Yet?

03. If You Want Peace... Prepare For War

04. Punch Me I Bleed

05. In Your Face

06. Next In Line

07. Bastards Of Bodom

08. Trashed, Lost & Strungout

09. We're Not Gonna Fall

Also a new single with one track of the album will be released on August 17th. It is not known yet which song it will be, what (cover) song will be used for the b-side and if the single will only be released in Finland.

Gleeder meg! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Alexi er etter min mening en minst like god gitarist som Vai og Wylde.

De er egentlig helt umulige å sammenligne, men alle tre er suverene på sitt område.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

DEN dagen. Jeg er faktisk glad i CoB, (eier 2 skiver av de) men å si at Alexi er på linje med Vai og Wylde blir for meg som å si at Eivind Berre (DDE) er like dyktig på bass som Les Claypool.

Lenke til kommentar
Alexi er etter min mening en minst like god gitarist som Vai og Wylde.

De er egentlig helt umulige å sammenligne, men alle tre er suverene på sitt område.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

DEN dagen. Jeg er faktisk glad i CoB, (eier 2 skiver av de) men å si at Alexi er på linje med Vai og Wylde blir for meg som å si at Eivind Berre (DDE) er like dyktig på bass som Les Claypool.

HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHA....

Du har i alle fall ikke hørt noe annet enn sangene, se reap N' roll licks videon jeg snakket om og rødm. :roll:

Lenke til kommentar

Men, så er jo Alexi Laiho kun 25 år. Steve Vai og Wylde er vel en god del gamlere! :)

Under innspillingen av Something Wild var jo Alexi kun 17-18år! Han var jo konge på gitar i den alderen også.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...