Gå til innhold

Children Of Bodom: Diskusjonstråd!


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noe fan av CoB, stort sett pga musikken er kjedelig, det er ikke noe bra med å spille raskt, synth soloer og keyboard, dårlig vokal og en gitarist som rett å slett tror han er noe.

 

Hele CoB's spillestil synes jeg er lagget rundt Alexi Laiho. Du hører jo nest ingenting annet enn han som står der og spiller soloer ( riff som ligner VELDIG på soloer er vel mer nøyaktig. ) til tider hører man litt bra trommespill. Selve spillet til CoB begrenser endel av medlemmene, eller iallefall trommisen. Som er mye bedre enn det han får vist med CoB. CoB har også ganske typiske uoriginale tekster som de fleste band innenfor wankmetall har. Nei, Children of Bodom er for uoriginalt og med en alt for pompøs frontfigur for meg. Og dessuten fjortiss musikk av verste slag. ( N.B: "Fjortiss" er en tilstand, ikke en alder. ;) )

Lenke til kommentar
Jeg er ikke noe fan av CoB, stort sett pga musikken er kjedelig, det er ikke noe bra med å spille raskt, synth soloer og keyboard, dårlig vokal og en gitarist som rett å slett tror han er noe.

 

Hele CoB's spillestil synes jeg er lagget rundt Alexi Laiho. Du hører jo nest ingenting annet enn han som står der og spiller soloer ( riff som ligner VELDIG på soloer er vel mer nøyaktig. ) til tider hører man litt bra trommespill. Selve spillet til CoB begrenser endel av medlemmene, eller iallefall trommisen. Som er mye bedre enn det han får vist med CoB. CoB har også ganske typiske uoriginale tekster som de fleste band innenfor wankmetall har. Nei, Children of Bodom er for uoriginalt og med en alt for pompøs frontfigur for meg. Og dessuten fjortiss musikk av verste slag. ( N.B: "Fjortiss" er en tilstand, ikke en alder.  ;) )

8997708[/snapback]

 

Jaok, dine meninger. Men herregud, det at du kaller Children of Bodom fjortiss-musikk av verste slag, er det dummeste jeg har hørt på lenge...

Endret av Wollan
Lenke til kommentar
De er helt syke etter min mening! Så de på Unholy Alliance i Oslo 15. november, og de sammen med In Flames var helt vilt.

 

Kan betale i dyre dommer for å få se de igjen! ;)

 

 

Hate Me! er vel den beste låta. :love:

8324375[/snapback]

Aldri hørt den.. men min yndlings sang er Lake Bodom uten tvil :love:

 

"Inspirerende sang"

 

 

Edit: Leif

Lenke til kommentar

Kan ikke se på finnenes fetisj for å spille fortest mulig er så veldig bra.

4168091[/snapback]

dydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodilly

Men jeg digger Children of Bodom, mere en andre black metal band

Lenke til kommentar
Kan ikke se på finnenes fetisj for å spille fortest mulig er så veldig bra.

4168091[/snapback]

dydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodillydydillidodilly

Men jeg digger Children of Bodom, mere en andre black metal band

8998364[/snapback]

 

CoB er ikke black metal, det er melodic death metal. ;)

Lenke til kommentar
Jaok, dine meninger. Men herregud, det at du kaller Children of Bodom fjortiss-musikk av verste slag, er det dummeste jeg har hørt på lenge...

Om du ser på hvem flertallet av Children of Bodom fansen er så ser du at det jo sant

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Er enig i at det er mange fjortiser som digger Children of Bodom, men på den annen side er smaken som baken og man trenger ikke være fjorten år i huet for å like gitarwanking. Lei av at folk skal sette folk i bås.

9000292[/snapback]

 

Enig i det du sier..

Lenke til kommentar
Er enig i at det er mange fjortiser som digger Children of Bodom, men på den annen side er smaken som baken og man trenger ikke være fjorten år i huet for å like gitarwanking. Lei av at folk skal sette folk i bås.

9000292[/snapback]

La du merke til at jeg skrev "fjortiss" er en tilstand ikke en alder? Det er den tilstanden jeg mener, ikke alderen 14. Jeg er jo 14 selv å liker ikke CoB ;)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt på CoB i et år nå. Etter min mening er gitarwanking noe av det tøffeste som finnes. Hvem som helst klarer ikke de samme soloene som Alexi eller det heftige keyboardet til Janne.

 

Mine yndlingssanger atm:

-Hate Me!

-Living Dead Beat

-Punch Me I Bleed

-Mask of Sanity

Lenke til kommentar
Er enig i at det er mange fjortiser som digger Children of Bodom, men på den annen side er smaken som baken og man trenger ikke være fjorten år i huet for å like gitarwanking. Lei av at folk skal sette folk i bås.

9000292[/snapback]

La du merke til at jeg skrev "fjortiss" er en tilstand ikke en alder? Det er den tilstanden jeg mener, ikke alderen 14. Jeg er jo 14 selv å liker ikke CoB ;)

9000907[/snapback]

 

Off topic: Og hvis du leste litt nøye så sa han "fjorten år i hue", og da skal man ikke tenke lenge før man faktisk ser lyset: kanskje han mener fjortiss!

 

On topic: CoB er vel grei musikk det, må innrømme at jeg var større fan før, men har ikke noe imot de nå :thumbup:

 

Favoritt-albumene må bli de to første, Something Wild og Hatebreeder.

Endret av Blikeng91
Lenke til kommentar
Jeg har hørt på CoB i et år nå. Etter min mening er gitarwanking noe av det tøffeste som finnes.

9001345[/snapback]

 

Jeg er bare 15 år og har masse hormoner

 

:cool:

9001451[/snapback]

 

Selv om jeg har masse løse hormoner betyr det ikke at jeg er fjortiss. Det er det siste jeg er.

Lenke til kommentar
Er enig i at det er mange fjortiser som digger Children of Bodom, men på den annen side er smaken som baken og man trenger ikke være fjorten år i huet for å like gitarwanking. Lei av at folk skal sette folk i bås.

9000292[/snapback]

La du merke til at jeg skrev "fjortiss" er en tilstand ikke en alder? Det er den tilstanden jeg mener, ikke alderen 14. Jeg er jo 14 selv å liker ikke CoB ;)

9000907[/snapback]

Det var derfor jeg skrev "fjorten år i huet" og ikke alder... :)

 

EDIT: Det var visst allerede sagt.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...