Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Halla! Har vært Children Of Bodom-fan i litt over 5 år, og gleder meg selvfølgelig til det neste albumet "Are you dead yet?" kommer ut!! Her kan vi diskutere litt rundt dette geniale bandet! Mine favorittalbum: - Follow the reaper - Hatebreeder - Hate Crew Deathroll Endret 29. desember 2008 av midnight_walker Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Eneste jeg vet: De drikker ikke under konserter. - prosjekt av en kar i niende klasse. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Alexi var hvertfall 15 år da han starta bandet "Inearthed" som seinere skifta navn til "Children Of Bodom"! Han spilte sjuke soloer allerede da!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan ikke se på finnenes fetisj for å spille fortest mulig er så veldig bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Norther er et band som tok ideen til Bodom og lagde noe som er bra IMO Men i lengden så blir begge deler litt kjedelig... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Vel, jeg syns i allefall det er bra musikk og kjenner hauger av folk som syns det samme! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vel, det er hauger av folk som synes Britney Spears pwnz. =P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Drum tracks for the new COB album have been succesfully recorded already. Now the band will start working with guitar and bass tracks. Recordings should be ready by the end of May! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har vært bodom fan i et par år nå og gleder meg vilt til det nyeste albumet kommer.. blir kos. noen som vet om de har tenkt seg en tur til norge i nærmeste frammtid? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det hadde vært fett!! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Respekterer meningene deres! Men det endrer ikke mitt syn på Children Of Bodom! Endret 14. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Children Of Bodom go musikk det!... Childern of Decedance (feil?) Meget bra musikk! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 COB er fet! noen av soloene til alexi er til å få ståpels av. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 COB var den første gruppen innenfor heavy metal sjangeren som jeg virkelig likte. Hørte mye på dem før, men nå har jeg gått litt lei. Dimmu Borgir/In Flames/Susperia osv. har tatt over for dem nå. Men jeg skal ikke se bort ifra at jeg begynner å høre på dem når den nye skiva kommer ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vet at mange liker det, men jeg syns det er litt kjipt. Har et søskenbarn og noen kompiser som prøver å overbevise meg om at det er finfine saker, men klarer bare ikke å like det. Kjedelig i lengden. Ikke min smak, rett og slett.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kan ikke se på finnenes fetisj for å spille fortest mulig er så veldig bra. Du synes altså ikke at det er imponerende å spille raskt? Finsk wank metal? Nei takk. Er norsk wank metal noe bedre? Childern of Decedance (feil?) Children Of Decadence Min mening: Jeg digger Children Of Bodom. Jeg synes de mikser litt av det progressive sammen med de "uklare" vokalene på en meget bra måte. De er mye bedre enn andre lignende band. Det kan bli litt slitsomt å høre på alle keyboardsoloene i lengden, men absolutt et bra band. Jeg digger hastigheten på musikken! Favorittlåter: Mask Of Sanity, Needled 24/7 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Å spille raskt er ikke så imponerende som å spille komplisert eller ha en veldig god 'feeling'. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Finsk wank metal? Nei takk. Er norsk wank metal noe bedre? Hvor sier han at norsk wank metal er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå