Bandy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har to asus 6600GT og asus a8-nSli Deluxe hovedkort. Alt er koblet til og driverne er installert, men når jeg skal aktivere SLI i windows går det ikke. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 jeg er ny på sli, men har du connecta korta til hverandre med en sånn brikke. som står på toppen av korta? Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, det var PS data som gjorde det Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 får du noen som helst melding når du prøver å aktivere? hvis det. hva står det på den? Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Det står. Du må fjerne eventuelle grafikkort som ikke støtter NVIDA SLI-teknologien før du kan aktivere Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 veldig rart, kontaktet ps data om problemet? hvis begge kortene er "connecta" med en sånn pinne/brikke. så er jo begge sli. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 a shot in the dark: sli jumperene er satt til sli sant?? evt. sli er enabla i bios...? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 kortene har muligens forskjellig bios versjon så da må du oppdatere bios så du har lik versjon på begge kortene Lenke til kommentar
Bandy Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 kortene har muligens forskjellig bios versjon så da må du oppdatere bios så du har lik versjon på begge kortene Hvordan kan jeg få sjekket bios versjonene på kortene evt. hvordan oppdaterer jeg dem? SLi er enablet i Bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå