Sikelik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Da vi etterhvert har en del datamaskiner her i huset, lurer jeg litt på hvorden den beste mulige måten å sette dette opp på vil være. nedenfor ser du et forslag slik jeg tenkte at det ville være. men er litt usikker. Fungerer det å ha 2 4-port switcher etter hverandre? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det forslaget vil fungere fint det. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Så lenge det er switcher og ikke hub'er, vil det gå finfint. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sånn rent ytelsesmessig ville jeg ha brukt en 8 port switch i stedet, og heller trekkt kabler. Kommer litt ann på hvordan du bruker nettverket, men hvis det er mange som kopierer av hverandre med full hastighet, så kan det bli hastighetsproblem i forhold til uplinkene mellom de forskjellige switchene. Det er trolig også billigere å satse på en 8p switch + kabler?? Klart, din løsning blir det mest ryddige med tanke på kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå