n0ob Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 har ett asus p4ge-fsc hovedkort og en Celeron 2,6 ghz cpu, psu på 300W. hadde vært å fiklet litt inne i maskinen, blant anna var jeg nødt til å ta ut noen små ledninger som er nederst på kortet, det står: H.D.D. LED POWER SW POW LED+ POW LED- altså tilsammens 4 ledninger, de to første har "dobbel kontakt" hvis dere skjønner hva jeg mener, mens de to siste kun har 1 kontakt (litt vanskelig å forklare). Manualen til HKet har jeg, så derfor tenkte jeg at det skulle bli en smal sak å få disse ledningene på plass igjen. Der tok jeg feil, nå skjønner jeg ikke hvor disse ledningene skal stå med den følgen at jeg ikke kan starte maskinen er det noen der ute som skjønner hva jeg snakker om og vet hvordan jeg skal plassere disse ledningene? håper på raske og smarte løsninger/svar Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du kan ikke ødlegge noe ved å bytte dem om, hvis jeg har forstått deg rett. Det eneste du risikerer er at du ikke for lys på powerlyset.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja det er ikke skadelig å koble disse ledningene feil. Lysdioder lyser bare om strømen går rett vei. Jeg tror det er noe annet som er feil. Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 hmmm, jeg fant ut hvor jeg skulle sette ledningen for av/på knappen, men når jeg prøver å slå den på så hører jeg at harddisken arbeider litt og viftene går men det skjer ingen ting, den står bare der. skjemen er helt svart. pluss at det lille pipet som jeg alltid har fått når jeg slår på maskinen heller ikke kommer, jeg frykter seriøst at jeg har f***** opp hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå