S Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Prøver å koble opp en ekstern LCD-TV på en Acer TM 634 via VGA porten. Får bare frem bakgrunnsbilde, ingen iconer eller programmer. Forslag til hva jeg gjør galt? S Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Gå inn i instillnger for skjerm (høyreklikk på skrivebordet). Sjekk der om det merket av for "extend desktop...."Og hvis det er det, slå det av. Er samme plass som man skifter oppløsning. Lenke til kommentar
S Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Problemet er at hvis jeg deaktiverer 'Utvidet Windows-skrivebord' deaktiveres skjerm 2. Valg for å endre primærskjerm er konstant deaktivert, så jeg kan ikke kutte ut skjermen på lap-top'en slik at jeg kan sette den eksterne som primær! Andre gode forslag? S Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 De fleste laptoper har en hurtigtast for dette, Fn og en av F-knappene. Hvis ikke finner du vanligvis en clone-mulighet i innstillingene for skjermkortet (avansert på innstillinger). Lenke til kommentar
S Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Det er riktig - det finnes fn + F6, men da skjer det ingenting! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ATI catalyst control center? Lenke til kommentar
S Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Det er vel ikke så veldig lurt når det ikke er et ATI skjermkort?! Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er vel ikke så veldig lurt når det ikke er et ATI skjermkort?! Da har det en tendens til å virke dårlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå