Gå til innhold

100% høyde + footer ved bunnen av siden

Anbefalte innlegg

Heisann igjen !

Jeg holdersom sagt på med en personlige hjemmeside, og har litt problemer med den nye layouten akkurat nå. Dette er nok det siste problemet jeg vil ha, hvis noen greier å hjelpe meg med det da.

Problemet nå er at jeg har en footer på siden. Det er en enkel div uten noe innhold. På siden(body) har jeg litt margin-bottom (8px tror jeg). Footer diven er i wrapper diven da. Og footer diven skal såklart ligge _helt_ nederst i wrapper diven. Problemet er da at jeg bruker faux colums, og at wrapper diven har 100% høyde, så jeg kan ikke bruke float til å få den helt nederst.

Så jeg trenger litt hjelp til å fikse dette da.

URL: http://annaxia.net/1/

På forhånd takk ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg skjønte problemet ditt riktig, tror jeg ikke det oppstår i Opera v8.0. :hmm:

Se vedlagt skjermdump.

Det er sikkert fordi du har høy oppløsning. Siden ser nemlig helt fin ut her hvis jeg slår på fullskjermodus eller øker oppløsningen.

Lenke til kommentar
Om jeg skjønte problemet ditt riktig, tror jeg ikke det oppstår i Opera v8.0.  :hmm:

Se vedlagt skjermdump.

Det er sikkert fordi du har høy oppløsning. Siden ser nemlig helt fin ut her hvis jeg slår på fullskjermodus eller øker oppløsningen.

Jepp, når jeg forminsket vinduet så jeg det òg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...