fiLLLipnet Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei Jeg har lett etter slike NorskTV script til Samurize men jeg får bare feilmelding om at det er noe feil... Kan noen legge til en link til et slikt script som helt 100% virker med alle filer som er nødvendige? Er ekstremt takknemmelig for svar (har slitt og lett lenge ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg har et. Du trenger ikke noen flere filer enn den som er der. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Får denne feilmeldingen: [error] activex-komponenten kan ikke opprette objektet: 'Scripting.Dictionary In norsktv.vbs (RefreshData) Line 101, column 1 Hva er feil Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Prøv denne: NorskTV_4_1_1.zip Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Får samme error på den også... Her står det til og med File not Found på alle sammen Er det noe galt med ActiveX'n på maskinen min eller er det andre som får denne meldingen også??? Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ingen som vet? :(:( Edit: Leif Endret 15. mai 2005 av Filip_KickAss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå