Gå til innhold

sponsor hvilke grunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe! Jeg stemmer faktisk for forslaget til Portsa, og legger noe til; Gi opp, og kom tilbake når du har noe seriøst å snakke om. Men nå stemmer jeg også for at denne posten stenges/forlates, sånn at den kan "dø en sakte død"

Hvem blir med på det? (trenger ikke å poste her, bare la vær, du viser det best da ;) )

Lenke til kommentar

hvorfor kan ikke folk svare på dette spørsmålet då?

på psdata fondet, er det for mye å spørre om et kort i x800 klassen?

Når eg sendte inn min grunn, skreiv eg bare at eg ville ha et kort som takler dagens krav, ikke spesifisert produkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

I ditt tilfelle er det ALT fr mye og be om. De gir det heller til noen som trenger det\tar vare på det. Innse det, og be en moderator stenge denne posten. DU BLIR IKKE SPONSET! merkelig hvordan noen må ha det inn med teskje :no:

Lenke til kommentar
I ditt tilfelle er det ALT fr mye og be om. De gir det heller til noen som trenger det\tar vare på det. Innse det, og be en moderator stenge denne posten. DU BLIR IKKE SPONSET! merkelig hvordan noen må ha det inn med teskje :no:

lider du av noen syndromer eller nokke sånt, PSDATA fondet er ikke noen sponsor, svar heller på spørsmålet mitt istede for å babl om sponsing.

Lenke til kommentar

Tror heller du lider av en sykdom som heter naivitet. Maken til pushing på sak har jeg ikke sett på lenge. De kommer ikke til å sponse noen som ikke har en god grunn, du spør om å få fordi du ikke vil bruke egne penger. Mange andre som virkelig trenger det, eller ikke har pc så du stiller nok langt bak i køen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

enig der ja... PSdata fondet er for folk som virkelig trenger det, ikke for en fjortiZz 17åring som ikke kan å skrive, og som vil ha kortet kun fordi han er fattig.

Lenke til kommentar

"Du trenger det" er faktisk det dummeste jeg har hørt på lenge. "Jeg trenger virkelig en ferarri, jeg er ofte ute å kjører osv, kjører ganske fort men har ikke råd til å kjøpe en. Har akkurat brukt opp alle pengene på wonderbaum til opelen min. Ser du hvor det bærer eller skal jeg fortsette ?

Lenke til kommentar

kan ikke sammenlignes i det hele tatt, her er en bedre sammenligning

har akkurat kjøpt meg en bil, har fikset det meste, men mangler bare å kjøpte nye stempler , for de andre er totalt utslitt, og har desverre ikke råd.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

nei holder meg til min versjon. Du har en pc som kan brukes, mange har ikke en pc engang. Vær fornøyd med det du har, ikke vær så borskjemt at du bare skal ha og ha uten mening og grunn. Trenger du noe må man skaffe middler for å skaffe det selv, ingenting i verden kommer lett, og ingenting er gratis.

Lenke til kommentar

Den dagen du blir saklig, skal jeg kjøpe det skjermkortet til deg. Det kan du quote meg på. Btw, så rapporterer jeg denne tråden. Siden du har det så vanskelig å innse fakta og dette bare vil utvikle seg til noe lite hyggelig.

Ha en ellers fin dag :)

Lenke til kommentar

då e de bare til å kjøpte et skjermkort då. eg er 100% sakelig hele tiden, min mening er eg tror at det fondet deler ut datadeler til folk som ikke har så sterk økonomi osv.

og ellers ha en strålende 17. Mai selv ;)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
og hvem skal du rapportere tråden til då?

Til meg, ser det ut til, som fikk gleden av å plukke opp akkurat denne tråden... :roll:

For meg ser det ut til at tråstarter fikk de svar han kunne forvente seg på side 1, og etterpå har det bare vært småkjekling og tull. Dette kan dere holde dere for gode til, alle sammen. Siden det er 17. mai idag nøyer vi oss med å si det slik.

Trådstarter: Det er da ingen her på forumet som kan avgjøre om en leverandør skal sponse deg eller ikke. Bruk heller tiden på å formulere et skikkelig brev, og kontakt de aktuelle forhandlerne for å få vite hvilke regler de har for dette. Å krangle med folk her blir du ikke rik av.

Denne posten stenges.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...