El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Som sagt tidligere gir ikke bare Webshopper ut produkter i hytt og pine "bare" fordi "kundene" dems vil ha et nytt. Du må skrive et SKIKKELIG brev og forteller hva du skal med det du får sponset og HVORFOR du burde få det. Hvem bryr seg uansett om du har et klistermerke på ditt kabinett? Slike smålan med 120stk på teller ikke i den store sammenhengen til F.eks Komplett. Her teller TG, Get together, Oslolan etc. Som du selv skriver vil du bare ha et nytt fordi du har lyst på et bedre. Hvorfor i all verden skal de gi deg det? Her må du ha f. Eks 3dmark resultater og vise til (som sagt tidligere) Du driver heller ikke med Casemods (som jeg vet) SÅ det vil være uten verdi og gi deg et skjermkort bare fordi ditt gamle er for dårlig. Foresten "vegis": Du burde skrive mer Voksent og holde deg borte i fra den "fjortiss tonen" Zevs_ "kissa4ever" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 jaja, men lurer faktisk på å bygge meg et kabinett no. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Om du kommer opp med et godt kabinettforslag, kan det jo hende du får et lite avslag... Men ikke forvent for mye! Første bud er forresten et ORDENTLIG brev! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 selfølgelig, kan jo ikke forvente å få noe positivt ut av de hvis eg skriver et brev som dette: Hei webshop. eg vil bli sponset, kan dere sponse meg med et bra skjermkort? skal bygge kabinett. håper dere kan sponse meg. Vegis Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 *Lættis* Nei! Om du ser i FAQ for casemoddere (signaturen min) ligger det en mal skrevet av sigen der som du kan bruke som utgangspunkt.. Hjalp han til spons for over 500 spenn hos 3dfxcool.no! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvor erfaren er du egenlig? Virker som om du ikke har alt for lang "drivftstid" Send en GOD Sketchup tegning med mailen, hjelper sikkert litt. Et tips til SKRIV BOKMÅL OG IKKE DIALEKT! DET VIRKER MYE MER SERIØST! Men du skriver ikke så verst heller da. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 haha, tviler på at du får noe som helst med den barnslige tonen din... har sett flere av topicsene dine, og du forundrer meg hver gang. Du er jo 17 år ffs! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 herregud, skiver bare fort, og driter kordan eg skriver, bare eg får fram budskapen min i mine innleg så er det greit nokk for meg. hva får deg egentlig liksom til å tro at eg er under 17 år då? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 herregud, skiver bare fort, og driter kordan eg skriver, bare eg får fram budskapen min i mine innleg så er det greit nokk for meg. hva får deg egentlig liksom til å tro at eg er under 17 år då? Måten du skriver på Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 les no hva som står i quotingen din då... det står jo at eg ikke bryr meg hvordan eg skriver, bare at eg prøver å formidle mtt budskal på raskest mulig måte. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 les no hva som står i quotingen din då... det står jo at eg ikke bryr meg hvordan eg skriver, bare at eg prøver å formidle mtt budskal på raskest mulig måte. So? Jeg bare svarer på hvorfor jeg tror du er under 17! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Rettelse til Glisevask: Det er malen ja, men det var bare noe rask (lokaluttryk) som jeg mekka sammen kjapt og sendte inn til noen webshops Og det var varer for over 650kr btw, 665kr for å være heeelt nøyatkig, hvis du ikke teller med gratis frakt *pirke pirke* Men du bør skrive mer voksent ja vegis, skulle ikke tro at du var 17 år gammel (tips: ta det til deg når en gjeng med "småunger" (les: 12-16år eller noe sånn) skriver at du burde skrive mer voksent ) Jeg ser heller ingen grunn til at noen webshop skulle sponse deg, du har ikke noe(n) å vise til, verken tegninger, high-scores, eller tildigere prosjekter. Tror du bør gi opp jeg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Rettelse til Glisevask: Det er malen ja, men det var bare noe rask (lokaluttryk) som jeg mekka sammen kjapt og sendte inn til noen webshops Og det var varer for over 650kr btw, 665kr for å være heeelt nøyatkig, hvis du ikke teller med gratis frakt *pirke pirke*Men du bør skrive mer voksent ja vegis, skulle ikke tro at du var 17 år gammel (tips: ta det til deg når en gjeng med "småunger" (les: 12-16år eller noe sånn) skriver at du burde skrive mer voksent ) Jeg ser heller ingen grunn til at noen webshop skulle sponse deg, du har ikke noe(n) å vise til, verken tegninger, high-scores, eller tildigere prosjekter. Tror du bør gi opp jeg Enig Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 på psdata fondet, er det for mye å spørre om et kort i x800 klassen? Når eg sendte inn min grunn, skreiv eg bare at eg ville ha et kort som takler dagens krav, ikke spesifisert produkt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Rettelse til Glisevask: Det er malen ja, men det var bare noe rask (lokaluttryk) som jeg mekka sammen kjapt og sendte inn til noen webshops Og det var varer for over 650kr btw, 665kr for å være heeelt nøyatkig, hvis du ikke teller med gratis frakt *pirke pirke*Men du bør skrive mer voksent ja vegis, skulle ikke tro at du var 17 år gammel (tips: ta det til deg når en gjeng med "småunger" (les: 12-16år eller noe sånn) skriver at du burde skrive mer voksent ) Jeg ser heller ingen grunn til at noen webshop skulle sponse deg, du har ikke noe(n) å vise til, verken tegninger, high-scores, eller tildigere prosjekter. Tror du bør gi opp jeg Enig hålder på med en tegning i sketchup. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tror nok det er både mye å håpe på det med PSdata`s datafond, spess med den begrunnelsen, og at du ikke skrev hvilket kort du ville ha. Og jeg tror ikke det holder med en enkel tegning i SketchUp nei, du bør ha startet på prosjektet (dvs. at du kan vise til en worklog f.eks.) Men et spørsmål: Vil du bare ha nytt skjermkort? Virker nesten ut som om du prøver å svindle til deg et skjermkort (beklager hvis jeg tar feil, men jeg får sånne "vibber" fra deg nå) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 får også sånne få få få vibber fra deg. Hvis du virkelig vil må du jo legge litt innsats i det. Men psdata fondet kan du egentlig bare glemme, det er jo folk som sitter i rullestol og vil ha en bærbar data med wlan for å ha på fanget rundt i leiligheten som sender inn der. Og da er en gutt som bare vil ha skjermkort uten grunn ganske svakt stilt i forhold Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ikke nubbekjans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg