VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hvilke grunner er det dere spør nettbutikker om å få dei som sponsorer? er det nokk grunnlag å spørre fordi eg har lyst på et nytt skjermkort for eksempel, mot at de får et stort reklame merke på kabinettet mitt og i signaturen min, og kanskje muligens på MSN i kallenavnet mitt i en stund? tenkte å legge ut et spørsmål her før eg spørr diverse nettbutikker TIL MODERATORENE: flytt denne posten istede for å låse den, vil så gjerne ha svar, og eg vet ikke hvor eg skal plasere denne posten, så eg tok sjangse på at den er på riktig plass. Takk for svar Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Du kan nok bare glemme sponsing om skjermkort hvis du ikke har noen benchmarkresultater e.l og vise tilbake til, de sponser jo ikke for morro skyld, de leker ikke klubb Les ellers her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=405821 EDIT: Hvis ikke kabinettet ligger ute noe sted er det mye mindre sjanse igjen, begynner å nærme seg null nå. Og msn ? Hvem bryr seg ? Endret 14. mai 2005 av kverna Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) ka resultater å vise tilbake? er ikke butikker fornøyd med masse reklame? + stort reklame på kabinettet mitt? Endret 14. mai 2005 av vegis Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ka resultater å vise tilbake? er ikke butikker fornøyd med masse reklame? + stort reklame på kabinettet mitt? Å gi bort ett skjermkort til la oss si 2500kr er KUN tap når det gis til en bruker av ett forum som slenger på ett klistremerke. Som sagt leker de ikke butikk og denne typen reklame betyr ytterst lite for webshopper, men lykke til. Hvis du feks hadde hatt verdensrekorden i 3dmark01 i lang tid hadde du hatt en bedre sak, Overklokk aka Kjekka her på forumet er jo sponset av mpx.no for sin innsats. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 hadde jo ikke tenkt å få et gratis då (dummen) men billigere? ka annet kan eg gjøre då, for å få ting billigere, trodde bedrifter likte å ha reklame for seg eg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Den reklamen har lite å si når kabinettet er hjemme hos deg mesteparten av tiden og du ikke kommer til å få mye oppmerksomhet. Tror butikken liker deg bedre som kunde etter det du har sagt så langt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Takk som linka kverna! Det butikkene er ute etter er reklame for dems kundegruppe.. Om du skal ha med kabinettet i konkurranser, og på LAN vil de gjerne ha reklame på kassa, noe som er verdt ganske mye for dem. Det med link i nick er bare å glemme! Logo som linker til nettstedet dems i en worklog liker de visst, spesielt om butikken er nyoppstartet og litt ukjent. Komplett og Microplex som "alle" kjenner sponser f.eks. ikke. Om du ønsker å bli sponsa med et grafikkort må du enten vise til spesielt gode benchmarks, eller ha et prosjekt rundt grafikkortet som du kan garantere får oppslag og bluss her og der. Kan godt hende du får rabatt på 500 kr, men husk å skriv et godt brev! Må forretsen flyttes.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 går jo fote på LAN her i nærheten då, så en logo på hele siden av kabinettet er jo ikke så dumt då, hgadde eg vært en nettbutikk, hadde eg sponset folk som ofte går på LAN med et klikstermerke på kabinettet. men tror du eg har skjangs til å bli sponset då? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 tror beste mulighet er å prøve fondet til psdata =) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 går jo fote på LAN her i nærheten då, så en logo på hele siden av kabinettet er jo ikke så dumt då, hgadde eg vært en nettbutikk, hadde eg sponset folk som ofte går på LAN med et klikstermerke på kabinettet. men tror du eg har skjangs til å bli sponset då? Da hadde netshoppen din vært konk etter en ukes virketid. Du har nok minimale sjanser om å få ett kort billigere, som noen sa lenger opp kan du jo prøve psdatas fond. Med mindre du har noe å vise til er det nok lite vits og nevne kameratlan der dere sitter 10stk i mørket. Innse fakta og prøv heller alternativene. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 går jo fote på LAN her i nærheten då, så en logo på hele siden av kabinettet er jo ikke så dumt då, hgadde eg vært en nettbutikk, hadde eg sponset folk som ofte går på LAN med et klikstermerke på kabinettet. men tror du eg har skjangs til å bli sponset då? Haha. På den måten du oppfører deg og skriver her på forumet, tror jeg du ikek får hjelp heller. Lær deg å skriv og vær mer mottakelig for eventuell kritikk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 går jo fote på LAN her i nærheten då, så en logo på hele siden av kabinettet er jo ikke så dumt då, hgadde eg vært en nettbutikk, hadde eg sponset folk som ofte går på LAN med et klikstermerke på kabinettet. men tror du eg har skjangs til å bli sponset då? Da hadde netshoppen din vært konk etter en ukes virketid. Du har nok minimale sjanser om å få ett kort billigere, som noen sa lenger opp kan du jo prøve psdatas fond. Med mindre du har noe å vise til er det nok lite vits og nevne kameratlan der dere sitter 10stk i mørket. Innse fakta og prøv heller alternativene. Har aldri vært på et lan med 10 stk, går på lan der de kommer ca 120stk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 men PSDAT fond, ka e de for nokke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 De lokale LANa betyr ingenting for en nettbutikk! Derimot GetTogether, eller The Gathering.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Fant fondet, men hvordan søker du då? de har jo aldri link. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 kan se her hva som kvalifiserer til fondet: http://www.psdata.no/ps.asp?docid=454&pid=266&nlevel= Du kan jo sende en mail.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 trenger eg bare å sende mail? til hvilke adresse då? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 rart hvor lite folk er villige til å teste og lete selv. http://www.psdata.no/ps.asp?docid=374 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bli vant med det, det er slik det er her dessverre Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Flyttes fra worklogs til casemods (sidan ein del likanden tråder ligger der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg