Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det er jo UTROLIG mye jobb å holde siden oppdatert da"! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 SELVFØLGELIG blir prisguiden automatisk oppdatert med priser. Men nye produkter må legges inn, gamle må fjernes. Det skjer mye på hardware fronten vet dere, ikke bare nye skjermer, men ørten nye kabler, ramstørrelser osv. Jeg har full forståelse for at HW.no må hente inn penger etsteds fra for å finansiere deres arbeid med prisguiden. Men, det blir helt feil nå denne finansieringen går på bekostning av prisguidens integritet, slik den gjør når webshoper trekker seg fordi prisguiden blir for kostbar å være medlem av. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Denne saken har blitt diskutert et utall ganger før, så jeg stenger denne tråden. Se heller de trådene som meeg linket til. Kort til informasjon: Vi har flere butikker med i prisguiden nå enn noen gang tidligere. Dersom noen ikke vil bruke vår prisguide fordi butikkene må betale for å være med, ver så god. Men all den tid vi har flere butikker med nå enn noen gang før kan jeg ikke forstå argumentene deres om at prisguiden er dårligere nå fordi noen har trukket seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg