Flurry Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Heisann ! Jeg driver med en personlige side for tiden, men nå har jeg litt problemer med navigasjonen. Jeg bruker uordnede lister(ul+li), og har et bakgrundsbilde per liste. Men så har vi da problemet; listene vil ikke holde seg på samme rekke/rad. De går automatisk under hverandre. URL: http://annaxia.net/1/ På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Da var det fikset, men så er det to problem igjen. Hoveren på listene funker ikke, og greiene går ikke inn i midten.. Altså listene sentreres ikke. Lenke til kommentar
resol Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 er så søtt med "edit css"- i firefox .nav-alt:hover { border-top: 13px solid black; } #navlist { margin: 80px; margin-top: 13px; padding: 0; text-align: center; width: 100%; } nå blir det hover + den er på midten! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Tuusen takk, resol ! Setter virkelig pris på at du ville hjelpe meg, alt er fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå