Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hei, i dag kjørte jeg LiveUpdate for å laste ned oppdateringer til Norton Internet Security. Etter at disse var ferdig installert, måtte jeg reboote maskina. Da kommer det opp en rar feilmelding, og Antivirusen vil ikke starte opp. Jeg tar selvfølgelig hintet, og fyrer opp Spybot S&D, Ad-Aware og Microsoft AntiSpyware. Men etter ca. 5 min forsvinner skrivebordet og oppgavelinja, og jeg sitter igjen med bakgrunnen min. Etter litt venting, (jeg skjønner at ingen av delene kommer tilbake), slår jeg av og på maskinen på nytt. Skjermen slår seg på, men ingenting dukker opp. Jeg slår av hele dritten, og slår den på etter ca. 20 min. Vips - alt funker som det aldri har funket før. Rart, særlig når det skjer akkurat etter LiveUpdate. Så spørsmålet mitt er - Hvordan kan det skje? Virus gjennom LiveUpdate? Feilpost, gitt. Sånn går det når man har to kategorier oppe samtidig. Endret 14. mai 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Flyttet fra OT-baren til sikkerhet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 hei. du får ikke virus igjennom LiveUpdate. det går ikke an, men det kan være at det var et annet virus som du ikke viste om som slo seg inn. noe må det iallefall være. har du prøvd å starta opp maskina med Windows cd`en å kjørt Repair funksjonen? du kommer fram til Bios sant? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Nå kom jeg på noe. Når jeg skulle slå av maskine kom det opp "Avslutter program: PWNED_hooker.exe" Denne prosessen var ikke der da maskina "kom tilbake til sitt vanlige jeg." Kjører all slags Spyware + virusprogrammer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå