Hansy Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er et bilde jeg tok for 3 dager siden.syns det ble tøft. Jeg skal ikke fortelle dere hele min livshistorie,men jeg er altså en gutt på 14 med et elendig kamera som har funnet interesse i å ta bilder... Dette bilde er litt croppa og litt fiksa i photoshop med fargenyanser og slikt... Jeg håper på positive kommentarer. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Første som slår meg er at bilde er skjevt, men ellers ganske stilig bilde. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tøft bilde. Du kunne nok gjort mer med det post-production som det heter. Litt mer kontrast osv, så det blir litt mer futt i det. Absolutt et bra motiv det der. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Veldig fint synes jeg. Litt skeivt, men synes farger og alt annet stemmer. Usedvanlig flott vegg F828 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Tusen hjertlig takk for kommentarer!Skal prøve å få tatt et bilde som ikkje e så skeivt! Forøvrig,det er veggen på skolen hvis noen som lurte... Men igjen,takk for comments Lenke til kommentar
geokri Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 angående skeivheta så er det jo enkelt å croppe det slik at det blir rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå