Gå til innhold

Oppgradering av gaming-PC, ca. 4000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dert lureste er å ta ett som ikke er demobrukt ja. Men demovarer hos komplett er alt fra demobrukte varer til varer som har fått embalasjen ødelagt. Så det kan for være ett lite kupp hvis du får riktig.

Er det et så stort sprang fra 6600GT til X800 uansett? Og fra hva jeg har lest på sidene til nVidia, så virker det som om de har mange funksjoner som ATI ikke har (som f. eks. Shader 3.0)...

Lenke til kommentar

Ytelsen er bedre med X800, men den mangler shader model 3, og det er vel det eneste. Men hvor mye brukt det blir i dagens spill er uvisst.

Men vil du ha rå ytelse så kan jeg anbefale å kjøpe ett billig kort i dag (aka 6600GT) og spare videre og kjøpe de nye kortene når de kommer om 2-3 måneder.

Lenke til kommentar
Ytelsen er bedre med X800, men den mangler shader model 3, og det er vel det eneste. Men hvor mye brukt det blir i dagens spill er uvisst.

Men vil du ha rå ytelse så kan jeg anbefale å kjøpe ett billig kort i dag (aka 6600GT) og spare videre og kjøpe de nye kortene når de kommer om 2-3 måneder.

Det er sikkert en del kort i fremtiden som vil bruke Pixel Shader 3.0, og jeg planlegger å ha dette kortet minst ett år (har hatt 9600XT i ett og et halvt snart, fungerer fint fremdeles)...

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...