Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 I et undergrunds penne-miljø? Røm landet mens du ennå har sjangsen! Vedder på at menn i svarte dresser vil banke på døra di i morgen. Kødder du med penne-miljøet så kødder du med feil folk! PøH, sender bare den tyrkiske mafian etter dem så.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 HAHAA 5000 SLÅ DEN DIN PENNN00B....jeg er personlig venn av selgeren så du pennene har du ingen sjans på med det derre mumbojumbo underground connection drittet! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 HAHAA 5000 SLÅ DEN DIN PENNN00B....jeg er personlig venn av selgeren så du pennene har du ingen sjans på med det derre mumbojumbo underground connection drittet! Jeg tviler faktisk litt på det der.. Du hermet faktisk litt etter avataren jeg brukte for noen dager siden også. Ang. de fire tusen pennene, Det finnes nok ikke noen pennemafia e.l. Hvis det nå gjorde det, og jeg ødela penn for penn, med hammer tviler jeg på at de har noen innspill på lager. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 HAHAA 5000 SLÅ DEN DIN PENNN00B....jeg er personlig venn av selgeren så du pennene har du ingen sjans på med det derre mumbojumbo underground connection drittet! Jeg tviler faktisk litt på det der.. Du hermet faktisk litt etter avataren jeg brukte for noen dager siden også. Ang. de fire tusen pennene, Det finnes nok ikke noen pennemafia e.l. Hvis det nå gjorde det, og jeg ødela penn for penn, med hammer tviler jeg på at de har noen innspill på lager. Litt ot nå men.....hva har vi ot forum for du sier du tviler litt på den der....det å merke sarkasme er vell ikke din sterkeste side? Avatar herming...?....du sier jeg hermet litt med avataren du hadde for et par dager...jeg har hatt min i to og en halv uke nå...(et par dager=2 dager) Igjen...sarkasme er nok ikke din sterkeste side... Killjoy Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg så ikke avataren din før du postet i tomat-ulf klubben. så det kan godt hende. Sarkasme er ikke en fin bil, spesielt ikke når de kjøres av idioter.(hint) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sjekk pm....for jeg tenker vi stopper der....dette blir for dumt Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sjekk pm....for jeg tenker vi stopper der....dette blir for dumt 0 pm Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nice. Noen som vet verdensrekorden ? Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Står i en av de fire Guiness Rekordbøkene mine. (2000, 2003, 2004, 2005) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Samme her, men jeg så lat at jeg heller spør dere. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 I min utgave fra 2000 står det at verdensrekorden i antall kulepenner "er" 168 700 penner. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 nå kommer det en slik reklame snart!: har du sett alle pennene våre? ehh... n-nei de har jeg i-ikke sett! ellers da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå