above Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hei. Jeg lurer på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i stilige klistremerker som jeg kan bruke på båt? Jeg har sett at Cyber370 har noen klistremerker på seg, men hvor man får tak i slike er et annet spørsmål, men kanskje dere vet om noe? Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmm meina eg har sett en del sånne side før der du kunne bestille klistermerke.. søk litt på google eller noke sånn, so kan eg sjå ka eg finne seinare Lenke til kommentar
above Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Søkte der før jeg posta her, men kunne ikke finne noe, desverre.. Lenke til kommentar
above Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Takk, men tenkte helst på noe ferdig greier som egner seg for båt, ikke at jeg må komme med forslag til firmaet og la de lage det for massevis av penger Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sjå om du finne ei side som selge sånt til bila då, dei må vel ha noke som du lika Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 ja! få sjå ka du har funne då! Del det med oss andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå