_Ferrari_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Igjen så spør jeg alle dere der ute med Photoshop skills om å lage et merkelig dyr til meg. Tidligere har jeg fått en veldig fin flaskefugl. Nå ønsker jeg meg en blanding av grevling og pingvin! Den skal ha: Grevlingkropp, pingvinhode hvis det er mulig...), pingvinvinger, to grevlingbein og to pingvin bein. Dette byr nok på noen utfordringer (?) for dere med litt skills! På forhånd tusen takk. Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg blir bare forvirra av de krava dine. Pingvin vinger. pingvin føtter, grevling føtter = 6 "føtter" da eller? Hadde du sakt Grevling med Pingvin hode så kanskje. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Altså. Grevlingkropp. Pingvinhode, 2 pingvinbein, 2 grevlingbein. Pingvinvinger. Var det vanskelig å skjønne da? Her: Endret 16. mai 2005 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Her: Du klarte det jo fint selv, jo! Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Haha! Ja, hva skulle man gjort uten paint? Nei, men jeg har lyst på en som ser ordentlig ut da.... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Ingen? Vær så snill. Det hadde betydd svært mye for meg. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Øøh? Vel jeg gjorde et labert forsøk.. der har du hvertfall grunnformene til en pingrevling... hvordan et sånt dyr skulle ha overlevd i naturen forstår ikke jeg. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Tusen, tusen takk! Jeg imponert over hva dere her inne lager til altså! Tusen hjertlig takk! Lenke til kommentar
1447 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hvordan et sånt dyr skulle ha overlevd i naturen forstår ikke jeg. Hehe, det er jo "survival of the fittest". Hvem vet, kanskje dette dyret hadde tatt over økosystemet og etter at evolusjonen hadde gjort sitt så er vi mennesker utryddet og alt som er igjen er disse skapningene Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis faren til det dyret er en grevling, blir navnet på rasen: Grevin. Mener det var sånn da gå navnet på dyr av forskjellige raser som fikk barn. _tror jeg_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå