fntd Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Holder på å pusse opp en eks-militær Landrover 109" (også kjent som serie 3) Den har stått i en garasje de siste årene, og skal nå bli en god bruksbil. Bilde av bilen slik den ser ut nå, er vedlagt Endret 14. mai 2005 av fntd Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Dette kan bli veldig interesant! ser fram til oppdateringer allerede ;=) Lykke til. Lenke til kommentar
fntd Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Takker... Skal prøve å få fram oppdateringer hele veien, men det kan ta tid... Holder samtidig på med bilen jeg bruker til daglig Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ditta såg spennande ut! ka har du tenkt og gjøre med den då? Lenke til kommentar
fntd Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Først og fremst må jeg skifte høyre stikkaksling bak, og noen bremser.... Alle 7 lagene med lakk skal bort, og erstattes med en fin rød farge (hvitt på bak-vegger og tak) Interiøret ser ikke ut i måneskinn, og jeg må få tak i en sivil girkasse.... Den militære girkassen er stilt på så lave gir at jeg bruker rundt tree liter på milen.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skjer det noe med prosjektet ditt eller? Lenke til kommentar
fntd Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Skjedd lite i det siste.... Mye skole og jobb før sommeren + dårlig økonomi.... Det vil komme oppdateringer.... Hittil er alt som er gjort å fjerne bakre stikkaksel og differensial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå