adsfiklam Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. viasat sport viser den,.,., Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. på tv eller på stadioen som det spilles på! Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. på tv eller på stadioen som det spilles på! hehe Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. på tv eller på stadioen som det spilles på! hehe Siden jeg er Liverpoolfan har jeg bare følt med på Champions League denne sesongen... Kan noen fortelle meg hvilken lag som er i finalen? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Liverpool - Milan? Det er i Champions League finalen... UEFA cup er noe annet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) UEFA her ja...uff..det er seint. Sporting - CSKA Moskva Endret 14. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få sett UEFA cup finalen? Hadde vært fint om man kunne sett den via web-tv. viasat sport viser den,.,., Problemet er at jeg ikke har Viasat Sport 1 Noen som vet om man kan se den via internett på en eller annen måte. F. eks går det ann å kjøpe kampen for å se den via internett? Endret 15. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå